آکادمی گلوفقوانین جهان آفرینشموفقیت در روابطموفقیت فردیموفقیت مالی

قانون رهایی چیست؟ نحوه استفاده از قانون رهایی

قانون رهایی چیست؟ نحوه استفاده از قانون رهایی

سلام دوست گلم چطوری؟ خوبی؟? تو این مقاله قراره با قانون رهایی آشنا بشی و همچنین یاد بگیری که چطور از این قانون در تمام جنبه های زندگیت استفاده کنی. فقط قبل از شروع مقاله باید بگم که این مقاله طبق مطالعات و از همه مهم تر تجربیات بنده نوشته شده. درواقع اگر چیزی راجع به قانون رهایی خونده باشم یا شنیده باشم اما خودم شخصا تجربه نکرده باشم هرگز در این مقاله بهش اشاره ای نمیکنم. پس کاملا خیالت راحت باشه که تمام آگاهی های موجود در این مقاله کاملا تست شده و به خوبی نتیجه داده. چیزی که برای ما مهمه رسیدن به اصل و دوری از حاشیه هاست. حواشی هم که دیگه توی تمام اصناف و اقشار موجوده حتی در همین مبحث قوانین جهان آفرینش. اساتید زیادی به این مسئله می پردازن اما خب چیزی که جالبه اینه که اختلاف نظر های بسیاری بین این ها وجود داره. این بین چیزی که تو بعنوان مخاطب باید در نظر داشته باشی برای پذیرفتن حرف یک نفر نتایج اون شخصه. درواقع باید یادت باشه این که یه نفر طوطی وار بیاد کتابایی که خونده رو بازگو کنه استاد موفقیت یا قوانین جهان آفرینش نیست! اصلا این قوانین رو تا خود فرد شخصا تجربه نکنه حرفی برای گفتن نداره. چون این قوانین اول باید درک بشن، بعد عملی بشن و در نهایت بعد از گرفتن نتیجه فرد میتونه توضیحاتی رو راجع به این قوانین ارائه کنه.

نمیدونم چی شد انقدر بحث همین اول مقاله به اینجا کشیده شد??‍♂️ اما خب بد هم نشد، بلاخره گفتنی ها رو باید گفت. دیگه نوبتی هم که باشه نوبت اینه که بریم سر اصل مطلب یعنی قانون رهایی.

راستی مقاله زیر رو هم حتما در اسرع وقت مطالعه کن چون به شدت با مبحث قانون رهایی مرتبطه.

چطور به احساس خوب دائمی برسیم

قانون رهایی چیست؟

الان داشتم به این فکر میکردم که چه تعریفی میتونم برای این قانون بدم که هم قابل درک و فهم باشه و هم ساده. چیزی که به ذهنم رسید اینه که قانون رهایی یعنی عدم وابستگی به خواسته ها. یا بهتر بخوام بگم یعنی نچسبیدن به خواسته ها. قانون رهایی یعنی این که وابستگی به یک خواسته حالت رو بد نکنه و حال خوب تو وابسته به رسیدن به اون خواسته نباشه.

دیدین تو بحث روابط عاشقانه مثلا یک پسر یا یه دختر میگه من یا به فلانی میرسم یا تمام. اصلا حاااال خوب من پیوند خورده به فلانی. یا مثلا ما بارها گفتیم اگر فلان چیز رو به دست بیاریم دیگه تماااام، هیچ چیزی از زندگی نمیخوایم. بعد همش حالمون بده و فکرمون درگیرشه و میگیم که چرا نمیشه چرا من نمیتونم به دستش بیارم و مدام حالمون بدتر میشه. هزاران و شاید میلیون ها مثال میشه براش زد و میدونم خود شما هم الآن متوجه شده باشی که من دارم راجع به چه حس و حالی صحبت میکنم.

پس هرررجایی که چسبیدی به یه خواسته و فکرت به شدت درگیرش شد و حالت بد شد از نداشتنش دقیقا همونجا بدون که تو داری برضد قانون رهایی عمل میکنی و این نتیجش میشه دوری و فاصله بیش از حد خواستت از تو!

حال خوبت نباید وابسته به چیزی یا کسی باشه

قانون رهایی میگه که تو باید بیس و فوندانسیون حال خوبت رو ریشه ای و درونی پیاده سازی کنی و نباااااید حال خوبت وابسته به کسی یا چیزی باشه. من اگر با فلانی ازدواج نکنم دیگه زندگی برام معنایی نداره، من اگر به فلان ماشین نرسم زندگی بی زندگی، من فقططط حالم زمانی خوب میشه که پولدار بشم، من زمانی حالم خوب میشه که برم خارج فلان کشور و و و ….

ببین دوست گلم اگر اینطور فکر میکنی و حالت مدام بده من گارانتی میکنم که تو رسما با این حرکت داری خواستت رو پس میزنی! یعنی نه تنها جذبش نمیکنی بلکه با رعایت نکردن قانون رهایی داری از خودت دورش هم میکنی! پس تا اینجا فهمیدی که قانون رهایی یعنی رها کردن خواسته و حفظ حال خوب درونی و وابسته نبودن به خواسته ها.

قانون رهایی چیست؟ نحوه استفاده از قانون رهایی

تضاد بین قانون جذب و قانون رهایی

اگر با قانون جذب آشنایی داشته باشی قطعا این سوال برات پیش اومده خب این قانون رهایی که داره برخلاف قانون جذب عمل میکنه. قانون جذب میگه راجع به اهدافت مدام فکر کن راجعه بهش بنویس حرف بزن و و و …

اما قانون رهایی داره میگه بیخیالش باش و رهاش کن و از این حرفا. خب بلاخره کی به کیه و کدوم درسته؟?

ببین دوست گلم این دوتا مکمل هم هستن و الآن بهت میگم که چطور باید هردو قانون رو بکار بگیری. قانون جذب میگه راجع به خواسته هات بنویس، فکر کن، حرف بزن و بهش توجه کن. خب کاملا درسته امااااااا این تا زمانی درسته که شما موقع توجه به خواسته ها حالت خوب باشه و وقتی به خواسته ها و اهدافت فکر میکنی یه حس شور و شعف در تو پدیدار بشه و حااال دلت خیلی خوب بشه. خب اگر موقع توجه و تمرکز بر روی خواسته ها حالت عالی میشه و احساس خیلی خوبی داری پس بهت تبریک میگم! تو درواقع همزمان قانون جذب و قانون رهایی رو توی زندگیت پیاده میکنی. اما اگر به خواستت فکر میکنی و حااالت بد میشه و فکرت پر میشه از سوالات چطور و چگونه و حس ناومیدی و ناتوانی بهت دست میده خب اینجا دقیقا تو قانون رهایی رو نقض کردیه.

تا اینجا به اهمیت احساس پی بردیم و درواقع فهمیدیم که از احساس خودمون میتونیم بعنوان یک آلارم استفاده کنیم که ببینیم داریم چه مسیری رو میریم و چطور عمل میکنیم.

داری اشتباه میزنی!

داری اشتباه میزنی عزیزم! ? اگر فکر میکنی با رسیدن به خواسته ها حالت خوب میشه و شاد میشی داااااری کاملا اشتباه میزنی.? این رو یادت باشه که تو با حال خوب و احساس عالی و شاد زیستن به تک تک خواسته هات میرسی. نمیدونم درک این مسئله برات راحته یا نه اما فکر نمیکنم خیلی پیچیده باشه. تو چه زمانی حالت خوبه؟ زمانی که تمرکزت روی زیبایی های اطرافت باشه، زمانی که به اهدافت فکر کنی، زمانی که ذهنت رو کنترل کنی. خب وقتی که تو با این سبک و استایل زندگی میکنی دقییییقا داری فرکانس همجهت با خواسته هات رو به جهان ارسال میکنی و نتیجش رسیدن به خواسته ها میشه! چطوری بهشون میرسی؟ من چمیدونم، برای هر کسی متفاوته و جهان با توجه به شرایط تو، جوری همه چیز رو فراهم میکنه تا تو به خواستت برسی. راجع به این مسئله ساعت ها میشه حرف زد اما خب فکر میکنم کافی باشه و متوجه شده باشی که چطور ما آدما با احساس خوب به خواسته هامون میرسیم. ما ابتدای مقاله هم گفتیم که حال خوب باید ریشه ای و درونی باشه نه وابسته به چیزی. پس این رو بعنوان ختم کلام بدون آرامش و احساس خوبی که وابسته به کسی یا چیزی باشه آرامش نیست، اتفاقا عذاب و اضصطرابه …

نحوه استفاده از قانون رهایی

در رابطه با نحوه بکارگیری قانون رهایی باید بگم که نیاز به تمرین داره و شما با تمرین و استمرار هر بار در اجرای این قانون جهان آفرینش قوی تر و حرفه ای تر میشی. باید بدونی که هرچقدر ایمانت قوی تر باشه و باور محکم تری نسبت به هدفت داشته باشی ناخودآگاه قانون رهایی هم توی زندگیت اجرا میشه. قانون رهایی درواقع همون داشتن آرامشه حاصل از ایمان و باوره. به این معناست که تو ایمان داری که به خواستت میرسی و باور داری که میتونی به دستش بیاری و به همین دلیل به خواستت وابسته نیستی و حالت خوبه و با آرامش و حال خوب در مسیر رسیدن به اهدافت قدم برمیداری. عملی کردن قانون رهایی خیلی خیلی سادست و فقط کافیه یکی دو سه روز تمرین کنی تا قلقش بیاد دستت. هرررر زمانی که ذهنت شروع کرد به نجوا کردن و ترسوندنت تو همونجا باید افسارش رو دستت بگیری و ایمان و باور واقعیت رو نشونش بدی.

برای یادگیری بهترین روش کنترل ذهن، میتونی مقاله زیر رو مطالعه کنی. تو مقاله زیر با بهترین روش کنترل ذهن و مهار کردن استرس و اضطراب آشنا میشی. اگر واقعا برات مهمه حتما وقت بزار برای مطالعه این مقاله.

بهترین روش برای کنترل استرس و اضطراب

این مقاله رو یک بار نخون دوست گلم . حداقل دو سه بار مطالعه کن تا بتونید اگاهی های این مقاله رو درک کنی. تو تا نتونی چیزی رو درک کنی اصلا توانایی عملی کردنش رو به دست نمیاری. برای همینه که میگم حتی اگر لازمه ده بار این مقاله رو مطالعه کن تا جایی که حس کنی واقعا به درک درستی رسیدی.

به انتهای این مقاله رسیدیم. در این مقاله با قانون رهایی آشنا شدیم و همچنین یاد گرفتیم که چطور قانون رهایی رو در زندگیمون عملی کنیم. اگر احساس میکنی که در این رابطه سوالی داری یا بخشی از مقاله برات قابل درک نبوده، حتما زیر همین مطلب نظرت رو بنویس تا من یا بقیه دوستان در اسرع وقت بهت پاسخ بدیم

راستی یه چیزی! اگر تا انتهای این مقاله رو کامل مطالعه کردی خواستم بهت یه تبریک ویژه بگم. چون کارت خیلی درسته و همین که تصمیم به تغییر گرفتی خودش به تنهایی هزاران پله تو رو ارتقاء داده و راهت رو از عامه مردم سوا کرده. باور کن نود درصد مردم اصلا تصمیم به تغییر نمیگیرن، چه برسه به قدم بر داشتن در مسیر تحول. برای همینه که میگم تو حررررف نداری چون برای خودت ارزش قائلی. دمت گررررم ???

دوستدار تو، ابراهیم شجاعی ?❤️

ابراهیم شجاعی

موسس و مدیر مسئول آکادمی گلوف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا