آکادمی گلوففایل های صوتیقوانین جهان آفرینشموفقیت فردی

لایو شماره 1 – سختی ها و مشکلات در زندگی

علت مشکلات زیاد در زندگی

درود بیکران بر شما دوست عزیز و هم خانواده ارزشمند. یکی از سوالاتی که ذهن اکثر افراد را همیشه مشغول می کند و درواقع به یک دغدغه تبدیل شده برای افراد بسیاری در طول دوران زندگی، این هست که چرا ما در این دنیا و در زندگی دنیوی باید انقدر با مشکلات و مسائل زیادی رو به رو بشویم و چرا هیچوقت نمی توانیم بی دغدغه باشیم! درواقع این بر میگردد به عدم درک درست از زندگی در این کره خاکی و ما دائم در حال گله و شکایت هستیم که چرا باید به این دنبا بیایم و یا چرا حالا که وارد این جهان شده ایم باید انقدر با مشکلات و سختی ها برخورد کنیم.

سوالات مشابه این چنینی زیادی در ذهن همه در ابتدای مسیر زندگی ایجاد می شود و اگر ما به دنبال جواب این سوال و سوالات دیگه نرویم و به یک جواب درست و حسابی نرسیم و درکل به درک درست و منطقی ای از این مسائل و قوانین جهان هستی نرسیم، بی شک این مسائل و مشکلات همواره در حال آزار و اذیت ما خواهند بود و در هر لحظه آرامش را از ما سلب می کنند. اما خب بالعکس اگر ما آگاهانه به دنبال جواب سوالات ذهنی خود نسبت به زندگی برویم و بتوانیم به جواب درستی و درک درستی برای سوالات و دغدغه های خود برسیم، قطعا نه تنها در مسیر درست می افتیم بلکه طعم یک زندگی لذت بخش و دلخواه همراه با احساس خوب و آرامش را میچشیم. ختم کلام این هست که نزدیک به 95% افراد که وارد مسیر رشد و پیشرفت و حال خوب و زندگی ایده آل نمی شوند، تنها به همین خاطر است که هیچوقت به دنبال جواب سوالات و معماهای حل نشده ذهنی خود نمی روند. 

در لایو اینستاگرامی پیج رسانه و آکادمی گلوف که در روز پنج شنبه 2 بهمن 1399 برگزار شد، آقای شجاعی به صورت کامل و مفصل به دلیل وجود مشکلات و سختی ها و همچنین فواید آن ها پرداختند.  در ابتدای لایو، ایشون به دیدگاه و عقاید غلطی که با توجه به شرایط خودشون داشتند پرداختند و سپس وارد توضیح مبحث اصلی شدند. این که چرا اصلا مشکلات وجود دارند؟ چرا بشر همواره دغدغه دارد؟ و این که اصلا واقعیت زندگی چیست و …

چند وقت پیش یک مقاله مفصل در رابطه با سختی ها و مشکلات زندگی به قلم آقای شجاعی نوشته شده که با ورود به لینک زیر می توانی همین الآن اقدام به مطالعه این مقاله ارزشمند کنی.

علت مشکلات و سختی ها در زندگی چیست؟

علت سختی کشیدن در دنیا

و اما همانطورکه گفتیم در لایوی که ابتدای بهمن ماه 99 برگزار شد ایشون مجددا این مبحث رو باز کردند و توضیحات مفصلی را در رابطه با علت وجود مشکلات و سختی ها در زندگی و فواید آن ها پرداختند.

در ادامه می توانید به صورت آنلاین در همین صفحه اقدام به تماشای ویدیوی لایو کنید و یا مستقیما آن را دانود کنید.

لینک دانلود فایل تصویری با کیفیت 480p – حجم : 193 مگابایت

مقالات زیر رو از دست نده:

چطور به احساس خوب دائمی برسیم

بهترین روش برای کنترل استرس و اضطراب

ابراهیم شجاعی

موسس و مدیر مسئول آکادمی گلوف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا