دوره عزت نفس گِلوف

(دیدگاه 21 کاربر)

2,950,000 تومان

نام دوره: دوره جامع عزت نفس گلوف


تعداد جلسات: نامشخص


جلسات منتشر شده: 12 جلسه | 24 ساعت


وضعیت دوره: در حال برگزاری …

دوره عزت نفس یکی دیگر از مجموعه دوره های آموزشی آکادمی گِلوف است که طبق معمول توسط  استاد شجاعی تدریس شده. این دوره، جامع و طولانی مدت می باشد و در آن به صفر تا صد مبحث عزت نفس پرداخته شده. دوره عزت نفس، جامع ترین دوره ایست که تا به حال توسط آقای شجاعی ارائه شده و از سال 1399 تا کنون افراد بسیاری به واسطه این دوره زندگی و شخصیت خود را دگرگون کرده اند. برای مطالعه نظرات دانشجویان می توانی به بخش نظرات مراجعه کنی.

همانطور که در بخش بیوگرافی ابراهیم شجاعی، به زیر و بم زندگی استاد پرداخته شده، ایشان شرایط سخت، طاقت فرسا و حتی عجیب و غریبی را در زندگی خود پشت سر گذاشته بودند و به همین سبب، برای زندگی شخصی خودشان از سال 1391 به طور حرفه ای در زمینه رشد فردی، عزت نفس و اعتماد به نفس به مطالعه و تحقیق و بررسی و کسب تجربه پرداختند، و از سال 1399 هم وارد حیطه تدریس در این زمینه ها شدند و طی این سال ها تغییرات وسیع و بزرگی را در زندگی افراد رقم زدند.

لذا پیشنهاد می کنم قبل از مطالعه توضیحات دوره عزت نفس، در ابتدا بیوگرافی استاد را مطالعه کنی تا به طور کامل با ایشان آشنا شوی. طبیعتا این مسئله بسیار مهمیست که تو قبل از ورود به یک دوره آموزشی، به طور کامل استاد و مدرس آن دوره را بشناسی و سپس تصمیم به شرکت در دوره بگیری. همچنین با توجه به توضیحاتی که دادیم، حتی مطالعه بیوگرافی آقای شجاعی به تنهایی مسیر زندگی هزاران نفر را تغییر داده و افراد بسیاری فقط با مطالعه بیوگرافی ایشان از خودکشی دست کشیدند و حالا در مسیر رشد و سعادت هستند. پس در گام اول، اگر به تازگی با استاد شجاعی آشنا شدی، حتما برای مطالعه بیوگرافی ایشان وقت بگذار و سپس برگرد اینجا تا به ادامه توضیحات دوره عزت نفس آکادمی گِلوف بپردازیم.

از طریق لینک زیر می توانی بیوگرافی آقای شجاعی را کامل مطالعه کنی:

دوره عزت نفس گِلوف

همانطور که پیش تر گفتیم، به صفر تا صد عزت نفس در این دوره جامع پرداخته شده، یعنی به جرعت می توان گفت بعد از پشت سر گذاشتن جلسات این دوره عزت نفس شما صاحب یک شخصیت و زندگی کاملا جدید، قدرتمند، خالق و با عزت نفس خواهید شد که هیچ ربطی به گذشته شما نخواهد داشت. این توضیحات به هیچ وجه اغراق نیست و زندگی شخصی خوده آقای شجاعی و همچنین نتایج دانشجویان، گواه بر همه چیز است. به قول معروف آنچه که عیان است، چه حاجت به بیان است …

مردم عموما فکر می کنند که عزت نفس فقط یعنی دوست داشتن خود! تصور عامه مردم بر این است که احساس خوب نسبت به خود داشتن و دوست داشتن خود، کل ماجرای عزت نفس است. حالا این که چرا مردم انقدر سطحی نسبت به چنین مسئله مهمی فکر می کنند را ما کاری نداریم، بلکه ما می خواهیم در این بخش از توضیحات ببینیم که اصلا عزت نفس واقعا یعنی چه؟ عزت نفس فقط دوست داشتن خود محسوب می شود یا چیزی فراتر از این هاست؟

استاد شجاعی می گوید: بهترین تعریف را آقای ناتانیل براندن برای عزت نفس ارائه داده، وی گفته: عزت نفس یعنی سلامت ذهن و سلامت روح و روان. خب همین یک جمله برای ما روشن می کند که عزت نفس فقط دوست داشتن خود نیست. بلکه مسئله ای بسیار وسیع و عمیق تر از این حرف هاست. زمانی که پای سلامت ذهن و روح و روان در میان باشد، دیگر نمی توان تنها به یک فاکتور بسنده کرد. درواقع ما به تنهایی با دوست داشتن خود، به سلامت ذهن نمی رسیم.

ما برای رسیدن به سلامت ذهن نیازمند فاکتور های متعدد و ریشه ای هستیم که باید این ها مانند تکه های پازل در کنار هم قرار بگیرند و درنهایت یک عزت نفس بی نظیر را برای ما رقم بزنند. در این دوره عزت نفس، آقای شجاعی به طور کاملا تخصصی و اصولی این فاکتور ها را اولویت بندی کرده و در هر جلسه از دوره، به طور کامل و مفصل به هر فاکتور پرداخته اند. اگر دوست داری بدانی که چه فاکتورهایی در کنار هم عزت نفس ما را تشکیل می دهند، فقط کافیست نگاهی به لیست جلسات دوره عزت نفس بیاندازی:

  1. چکاپ و بررسی عزت نفس شما
  2. مقدمه
  3. تعریف عزت نفس
  4. خودپذیری و پذیرش
  5. آگاهانه زیستن
  6. آشنایی با ذهن و نحوه عملگرد آن
  7. استرس چیست و چه بلایی سر ما می آورد
  8. مراحل شروع کنترل و مدیریت ذهن
  9. پاسخ به سوالات
  10. کنترل ذهن در شرایط بحرانی
  11. امواج و فرکانس های مغزی
  12. صفر تا صد تغییر باورها
  13. رهایی از اهمالکاری و رسیدن به اراده فولادی
  14. پذیرش گذشته و رهایی از آن
  15. رهایی از احساس گناه
  16. کتاب عزت نفس معنوی (۱۱۲ صفحه)
  17. کشف رسالت فردی
  18. عزت نفس در روابط
  19. آشتی با خود
  20. مسئولیت پذیری
  21. دوست داشتن خود و رفیق بودن با خود
  22. هدفگذاری اصولی و حرفه ای
  23. کاملگرایی و غلبه بر آن
  24. و …!

شاید باورش سخت به نظر برسد، اما عزت نفس همینقدر گسترده و همینقدر وسیع و همینقدر تاثیرگذار در تمام جنبه های زندگی ماست. برای همین است که استاد شجاعی در دوره عزت نفس گفته اند که: عزت نفس یک تیپ شخصیتی نیست، عزت نفس رسما نوع وجودِ ما در این زندگیست، عزت نفس نوعِ حضور ماست. پس این مسئله مهم تر از آن چیزیست که ما فکر می کنیم. یعنی حداقل در عصر امروزی به این حد از اهمیت رسیده. شاید در گذشته برای 99 درصد از افراد عزت نفس معنایی نداشت، اما در حال حاضر عزت نفس اولین و مهم ترین لازمه زندگی بشری محسوب می شود که اگر ما به آن مجهز نباشیم، رسما زندگی معنایی نخواهد داشت و ما همواره چیزی جز درد و رنج و عذاب را تجربه نمی کنیم. همچنین گاهی عدم عزت نفس می تواند منجر به مرگ ما هم بشود!

عزت نفس مهم ترین فاکتور برای رسیدن به سعادت، خوشبختی و موفقیت است و درواقع بهتر است بگوئیم ریشه ای ترین نیاز ماست برای داشتن یک زندگی عالی. در گذشته های دور، افراد بسیار کمی از این رکن مهم و حیاتی با خبر بودند که آن هم بخاطر زندگی های جمعی و قبیله ای بود و درواقع اکثریت تابع جمع بودند. اما طی صد سال اخیر که زندگی ها فردیت پیدا کرده و فعالیت های فیزیکی جای خود را به قدرت ذهن و فعالیت ذهنی داده، عزت نفس به یک عنصر حیاتی و مهم تبدیل شده که هر کسی باید به رکن عزت نفس مجهز باشد.

جایگاه عزت نفس در زندگی

در ادامه توضیحات دوره عزت نفس، از این حرف ها که بگذریم، باید بدانید که عزت نفس و اعتماد به نفس یک لازمه ی بسیار مهم در تمام جنبه های زندگی ماست. از بحث روابط عاطفی و روابط اجتماعی گرفته تا سلامتی و حتی کسب و کار و بیزینس ما. در این دنیای پر هیاهو که 95% افراد جامعه فاقد آرامش هستند، باید بدانید که دقیقا همین آرامش و احساس خوب و مثبت اندیش بودن ما نیز وابسته به فاکتور عزت نفس است. علاوه بر آرامش، داشتن یک ذهن آرام و تسلط کامل بر ذهن و نبود استرس و اضطراب نیز وابسته به عزت نفس بالاست. برای همین است که آقای شجاعی نزدیک به 5 ساعت از جلسات دوره عزت نفس را فقط به آشنایی با ذهن و تسلط بر آن پرداخته.

وقتی بحث موفقیت و عوامل آن پیش می آید، اکثر افراد به هر عاملی اشاره می کنند به جز عزت نفس! مثلا معتقد هستند که تحصیلات عالیه، داشتن پارتی یا جایگاه اجتماعی، ظاهر زیبا و مرتب، هوش بالا، استعداد خاص و … عواملی هستند که باعث موفقیت یک فرد می شوند. اما با کمی دقت ما می توانیم افراد زیادی را ببینیم که با وجود نداشتن این عوامل، به موفقیت ها و دستاورد های بزرگی رسیده اند. مثلا بارها شده افرادی را دیده ایم که بدون تحصیلات بالا به ثروت های بزرگی رسیده اند، یا افرادی را دیده ایم درحالی که بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند و در جامعه جایگاه بی نظیری دارند، اما از چهره یا ظاهر خاصی برخوردار نیستند.

یا برایمان بارها پیش آمده که مثلا افرادی را دیده ایم که حتی نصف ما هم اطلاعات و تخصص ندارند، اما در همان زمینه کاری ما، به کلی موفقیت رسیده اند و رشد کرده اند. حتی در بحث روابط عاطفی فکر می کنیم که برای ارتباط با یک فرد عالی حتما لازم است که ما زیبا، خوش چهره و دارای اندامی جذاب باشیم، یا مثلا ثروتمند باشیم یا پست و مقام خاصی داشته باشیم. اما وقتی می بینیم که یک فرد با ظاهری خیلی معمولی یا شرایط مالی عادی با کسی وارد ارتباط عاطفی شده که ده ها پله از او بالا تر است، اینجاست که ما دچار سردرگمی می شویم و بحث شانس یا عوامل اینچنینی را وسط می کشیم.

درصورتی که تنها راز این ماجرا فقط و فقط عزت نفس و اعتماد به نفس است!

درواقع تنها عامل تفاوت نتایج در زندگی افراد، فقط عزت نفس است و در دوره عزت نفس گلوف شما این مسئله را به طور ریشه ای درک خواهید کرد. اولین قدم برای شروع تغییرات اساسی در زندگی، تقویت عزت نفس می باشد و این عنصر به حدی مهم است که نبود آن در وجود ما، اهمیت بقیه عوامل موفقیت را از بین می برد. اگر شخصیت و زندگی خود را یک ساختمان خیلی بلند در نظر بگیرید، عزت نفس شما، اسکلت و فوندانسیون آن ساختمان را تشکیل می دهد!

بهتر است بگوئیم تمام عوامل موفقیت و خوشبختی یک طرف، عزت نفس و اعتماد به نفس یک طرف دیگر. به قول جناب شجاعی: سوای از بحث موفقیت، یک فرد فاقد عزت نفس، حتی یک زندگی معمولی را هم لمس نمی کند. درواقع با کمبود عزت نفس شما نه تنها به موفقیت و خوشبختی نمی رسید، بلکه به شدت درگیر حواشی، استرس و اضطراب، نگرانی و خشم، خودسرزنشی، بلاتکلیفی، احساس گناه، احساس قربانی بودن و … می شوید و ختم کلام یک فرد بی عزت نفس از آنجایی که هیچگونه کنترلی روی ذهن و زندگی خود ندارد، در نهایت لحظه ای از زندگی و حضور خود لذت نمیبرد.

در دوره عزت نفس گِلوف چه می گذرد؟

در ادامه به طور مجزا درباره چند جلسه از دوره عزت نفس توضیحات مختصری را می دهیم تا به صورت موشکافانه تر ببینیم دقیقا در این دوره عزت نفس چه می گذرد. خب همان طور که گفتیم، ارکان متعددی هستند که در کنار هم عزت نفس ما را رقم می زنند و به همین جهت در دوره جامع هم جناب شجاعی هر جلسه را به طور اختصاصی به یک رکن احتصاص داده اند. پس در ادامه توضیحات، سری می زنیم به هر جلسه تا ببینیم در این دوره عزت نفس بی نظیر چه خبر است.

چکاپ و بررسی عزت نفس

در رابطه با اولین جلسه دوره عزت نفس، در ابتدا قصد داشتیم توضیحاتی متفاوت را در همینجا برای شما نگارش کنیم، اما در نهایت تصمیم بر این شد همان توضیحاتی که در جلسه چکاپ عزت نفس برای دانشجویان ارائه شده، اینجا برای شما هم منتشر شود. لذا در ادامه، می توانی توضیحات مربوط به چکاپ عزت نفس که در اولین جلسه دوره عزت نفس منتشر شده را مطالعه کنی:

داستان از این قراره که وقتی ما بعد از کار کردن روی خودمون به نتایجی می رسیم، ذهن منطقیِ ما سریعا اون نتایج رو عادی سازی می کنه، طوری که انگار همیشه بوده و باید باشه! این هم یک خصلت خوبه که باعث رشد ما میشه و درواقع باعث میشه تا ما همیشه مشتاق باشیم و انگیزه داشته باشیم برای رسیدن به خواسته های بیشتر. اما خب اگر به این خصلت ذهنی و درونی آگاه نباشیم، بجای این که باعث رشد ما بشه، از جایی به بعد باعث ریزش ما هم میشه.

برای مثال، درآمد من تا قبل از دوره عزت نفس به ندرت به ماهی یک میلیون تومان می رسید، بعد که من وارد دوره عزت نفس شدم و یکی دو ماه روی خودم کار کردم و درآمدم رسید به ماهی پنج میلیون تومن. روز های اول برام این تغییر ملموسه، اما بعد از مدتی سریعا این درآمد پنج میلیونی کاملا عادی میشه و انگار نه انگار که من تا همین یک ماه پیش آرزوی این رقم درآمد رو داشتم! حالا این یک مثال بود و در تمام جنبه های زندگی و شخصیتی، ما هر تغییر و رشد کوچیک و بزرگی رو که کسب می کنیم، خیلی زود برامون عادی میشه و این روند گاهی انقدر زیاد پیش میره که ما در اکثر مواقع کلا فکر می کنیم تغییر یا نتیجه ای حاصل نشده.

درواقع تو مثلا در طی 3 ماه کار کردن روی خودت در دوره عزت نفس با خودسازی کلی تغییر و تحول رو رقم میزنی و به کلی دستاورد میرسی، اما بعد از سه ماه فکر می کنی کار خاصی نکردی و تغییر خاصی اعمال نشده، و این هم طبیعیه، چون سیستم عملکرد ذهن تمایل داره به دیدن کمبود ها و باعث میشه تو تغییرات و نتایج خودت رو از یاد ببری، یا نتایجت برات عادی بشه و به نداشته ها و ضعف هات فکر کنی.

خلاصه مبخوام بگم ماجرا اینه که ما یادمون میره نتایجی که الآن توی زندگیمون هست، حاصل طی کردن چه مسیریه و یا تغییراتی که حاصل شده نتیجه چه روندی بوده و به راحتی تمام تغییرات و نتایج برامون عادی میشه، طوری که حتی به چشم ما نمیخورن و ما فکر می کنیم این ها بوده هست و خواهد بود.

مثل همون مثال که زدم و گفتم درآمد ماهی 5 میلیون تومن برای من عادی و بی ارزش میشه، جوری که انگار نه انگار من تا دیروز آرزوی این درآمد رو داشتم. این خصلت ذهن که نتایج رو عادی سازی می کنه همونطور که گفتیم خیلی خوبه و باعث میشه ما دائما در حال رشد باشیم، اما به شرطی که آگاهانه کنترلش کنیم و نزاریم ما رو وارد روتین کنه و یا حتی باعث بشه همون نتایجی که کسب کردیم هم مجددا از دست بدیم. تو باید بدونی که نه تنها نتایج خیلی زود برات عادی میشه و خیلی راحت نتایجت به چشمت نمیاد، بلکه حتی یادت میره که اصلا اون نتایج حاصل چه مسیری و چه نوع عملکردی بوده.

مثل خیلی از بچه ها که در دوره عزت نفس هستن، این افراد بعنوان مثال درآمدشون به شدت پایین بوده و بعد که وارد دوره شدن، روزی چندین ساعت روی خودشون کار کردن و بعد از چند ماه به درآمد ماهی چند میلیون رسیدن، و خیلی زود از جایی به بعد نه تنها اون میزان درآمده براشون عادی شد، بلکه حتی کلا دوره عزت نفس رو هم کنار گذاشتن! و بعد از مدتی دوباره برگشتن روی صفر …

درواقع این بچه ها وقتی به نتیجه میرسن، نه تنها نتیجه براشون عادی و معمولی میشه، بلکه یادشون میره که این نتیجه حاصل چه روندی بوده! یادشون میره که این نتایج حاصل انرژی و زمانی بوده که روی دوره عزت نفس و خودسازی گذاشتن. برای همین تا یک نتیجه می گیرن، مسیر خودشناسی و خودسازی رو هم کلا میزارن کنار.

حالا در این چکاپ و بررسی، قراره که در همین ابتدای مسیره دوره عزت نفس، جایگاهتون در تمام جنبه ها مشخص بشه. و چند ماه بعد هم مجددا این چکاپ رو انجام میدید و نتیجه چکاپ اول و دوم رو کنار هم قرار بدید تا ببینید که چه مقدار تغییر کردید و چه نتایجی حاصل شده. با این بررسی و چکاپ بعد از چند ماه خودتون به شدت متعجب خواهید شد، چون به تغییرات و نتایجی پی میبری که حتی تصورش رو هم نمی کردی.
درواقع با این چکاپ در ابتدا و انتهای دوره، تو قراره به صورت کامل و دقیق متوجه بشی که از کجا به کجا رسیدی و حتی به ریزترین نتایج و تغییرات خودتم پی ببری.

مثل این پزشک های زیبایی که قبل از عمل، از بینی فرد یک عکس می گیرن و بعد از عمل هم یک عکس و دوتا عکس رو کنار هم میزارن تا فرد متوجه بشه که بینی اش قبل از عمل چطور بود و بعد از عمل چطور شده. دقیقا قراره ما هم با این چکاپ عزت نفس، همین کار رو انجام بدیم.

توضیحاتی که در بالا مطالعه کردی، بخشی از توضیحات جلسه چکاپ دوره عزت نفس بود که اینجا هم منتشر شد.

مقدمه و معارفه

در این جلسه از دوره عزت نفس، استاد شجاعی در ابتدا به جهت آشنایی با بچه ها، توضیحاتی را به جهت معرفی خودشان ارائه کردند و در ادامه این جلسه هم به تمام نکات مهم و اساسی پرداخته اند که باید تمامی این نکات در مسیر دوره توسط دانشجوها رعایت شود تا به بالاترین سطح نتایج و تغییرات دست پیدا کنند. همچنین توضیحاتی را درباره خوده دوره عزت نفس ارائه دادن تا بچه ها با سبک و شیوه تدریس ایشان بیشتر آشنا شوند.

تعریف عزت نفس

در این جلسه به تعریف عزت نفس پرداخته شده و همچنین شما به تفاوت های بین افراد با عزت نفس بالا و عزت نفس پایین آشنا می شوید. بخشی از این جلسه هم به تفاوت های بین عزت نفس و اعتماد به نفس پرداخته شده و همچنین نسبت به تفاوت بین عزت نفس حقیقی و عزت نفس کاذب آگاه می شوید. درکل هر تعریف و توضیحی که لازم بوده را جناب شجاعی در این جلسه برای آشنایی شما با عزت نفس و اعتماد به نفس ارائه کردند.

پذیرش و خودپذیری

اولین و مهم ترین رکن عزت نفس، همین پذیرش هست. یعنی به بیانی ساده تر می توان گفت اگر ما اولین گام را بر نداریم، مابقی قدم ها بی ثمر می شود. پس اولین گام در عزت نفس هم خودپذیری هست که ما باید نسبت به آن اطلاعات و آگاهی های لازمه را کسب کنیم و یاد بگیریم که چطور به پذیرش کامل نسبت به شرایط خود برسیم.

به همین جهت در این جلسه از دوره عزت نفس، استاد به ماجرای پذیرش و خودپذیری پرداختند. در ابتدای جلسه، به تمام دلایلی که باعث شدند که ما به پذیرش نرسیم پرداخته شده و در ادامه آگاهی های لازمه برای خودپذیری ارائه شده و در انتهای جلسه هم که چند تمرین بی نظیر برای پذیرش به بچه ها آموزش داده شده که به واسطه آن تمرین ها به خودپذیری صد درصدی برسند. پس توجه داشته باش که اولین و مهم ترین قدم در عزت نفس، فقط پذیرش است و اگر ما به پذیرش نرسیم، مابقی فاکتورها ذره ای ارزش نخواهند داشت!

آگاهانه زیستن یا خودآگاهی

شاید باورت نشود، اما خودآگاهی از آگاهی مهم تر است! یعنی اگر ما دریایی از اطلاعات و آگاهی را در سر خود داشته باشیم، اما مسلط بر قدرت خودآگاهی نباشیم، پس آن اطلاعات ذره ای به درد ما نخواهد خورد و ما همواره غلط پیش می رویم. تنها تعداد انگشت شماری در دنیای امروزی بر ابزار خودآگاهی مسلط هستند که خب همان افراد هم قشر موفق و بزرگ را تشکیل داده اند.

جامعه غرق در استرس و نگرانی و هیجان و خشم و تمام احساسات اینچنینی شده و طبیعتا در این شرایط، ذره ای بر خود مسلط نیست. ما در طول شبانه روز، نه می دانیم به چه فکر می کنیم، نه می دانیم چه احساسی داریم، نه می دانیم چگونه تصمیم می گیریم و نه می دانیم که آینده مان چه می شود و و و … کلا شانسکی و دری به تخته ای زندگی می کنیم بی آنکه ذره ای بر شخصیت و زندگی خود مسلط باشیم. در این جلسه از دوره عزت نفس به طور موشکافانه و بی نظیر جناب شجاعی به کل این مبحث پرداخته اند و در نهایت شما یاد میگیرید که چگونه با خودآگاهی، هم به خودشناسی برسید و هم افسار زندگی و شخصیت خود را در دست بگیرید.

کنترل و رهبری ذهن

باید بدانی که کنترل ذهن یعنی کنترل زندگی، بزرگترین ضربه ها را ما زمانی در زندگی می خوریم که به قدرت عظیم ذهن خود آگاه نیستیم و فکر می کنیم همه چیز بر حسب اتفاق رخ می دهد و ما رسما هیچ گونه توانایی در کنترل شرایط و اتفاقات زندگی خود نداریم. فکر می کنیم که عوامل بیرونی مانند، جامعه، پدر و مادر، دولت، رئیس جمهور، شانس و … هستند که شرایط زندگی ما را رقم می زنند. که در نهایت حاصل این نوع نگرش و باور می شود بدترین شرایط ممکن که اکثر افراد آن را تجربه کرده و می کنند.

ختم کلام باید بدانی که تمام اتفاقات و شرایطی که در وجود خودت و در زندگی ات تجربه می کنی حاصل شرایط ذهنی توست. آقای شجاعی با زندگیِ خود مهر تایید را بر این آگاهی زده و ایشان حتی به یک بیماری وحشتناک و لاعلاج غلبه کرده، مابقی تغییرات و دستاورد ها که جای خود … پس تو با رها کردن افسار ذهنت عملا و بدون این که متوجه باشی، افسار زندگی و شخصیت خود را رها کرده ای!

عزت نفس و کنترل ذهن مکمل هم هستند و درواقع بهتر است بگوئیم که کنترل ذهن یکی از ارکان اصلی عزت نفس می باشد. کنترل و رهبری ذهن آنقدر مهم است که استاد در همان جلسات اولیه دوره عزت نفس به این رکن اساسی پرداخته اند. همچنین می توان گفت که تقویت عزت نفس ما را به کنترل ذهن بیشتری می رساند و کنترل ذهن بیشتر هم ما را به عزت نفس بالاتری. تو در این دوره عزت نفس، یاد می گیری که چطور با در دست گرفتن افسار ذهنت، شخصیت جدید و قدرتمندی را برای خودت رقم بزنی و به تمام شرایطی که دوست داری و به تمام خواسته هایت برسی.

آشنایی با ذهن و نحوه عملکرد آن

بخش قابل توجی از خودشناسی برای ما به شناخت کامل ذهن اختصاص داده می شود. درواقع ما نمی توانیم کنترل و رهبری ذهن خود را در دست بگیریم درحالی که هیچ شناختی نسبت به آن نداریم. این دقیقا مثل این است که ما حتی بلد نیستیم یک کامپیوتر را روشن کنیم، اما انتظار داریم بتوانیم با این ابزار کار کنیم. قبل از کار کردن با کامپیوتر و قبل از انجام هر کاری، ما در ابتدا باید با بخش های مختلف کامپیوتر آشنا شویم و سپس به مرور با تمرین و یادگیری بر او مسلط شویم. این مسئله برای مغز و ذهن هم کاملا صدق می کند. پس برای کنترل و رهبری ذهن در گام اول ما باید با این سیستم پیچیده و عمیق آشنا شویم و یاد بگیریم که این ابزار قدرتمند چگونه کار می کند.

خب با این تفاسیر و بنا به همین دلایل، استاد شجاعی در این جلسه از دوره عزت نفس، به معرفی بخش های مختلف مغز و ذهن پرداخته اند و همچنین با بیانی کاملا ساده و شیوا، شما در این جلسه یاد می گیرید که این بخش ها چگونه کار می کنند. قطع به یقین شما بعد از طی کردن آموزه های این جلسه کاملا با ذهن و مغز خود آشنا می شوید و به همین دلیل هم تسلط بر این ابزارها برای شما بسیار راحت تر و حرفه ای تر خواهد شد.

از این حرف ها که بگذریم، واقعا فکرش را می کردی که برای تقویت عزت نفس نیاز به طی کردن چنین جلساتی باشد؟ قطعا خیر. چون فکر می کردی قرار است تنها چند تکنیک و راهکار ساده را دریافت کنی برای این که رابطه بهتری با خودت داشته باشی و این را تمام عزت نفس میدانستی. درحالی که حالا تنها با مطالعه توضیحات این دوره عزت نفس متوجه شدی که چقدر عزت نفس گسترده و ریشه ای است و چقدر به شاخه های مختلفی مرتبط می شود. بله دوست گلم، ما برای عزت نفس و اعتماد به نفس حتی نیاز داریم تا در علوم اعصاب هم سرک بکشیم!

استرس چیست و چه بلایی بر سر ما می آورد؟

استرس و اضطراب هم یکی از نتایج عدم تسلط بر ذهن هست که به جرعت می توان گفت بیش از 90درصد افراد در جامعه با آن دست و پنجه نرم می کنند. خب تا وقتی که ما درگیر این احساسات سمی و مخرب باشیم، قطعا عزت نفس معنایی نخواهد داشت. چرا که عزت نفس یعنی تسلط بر افکار و احساسات و استرس چیزی دقیقا متضاد این است. استرس یعنی تسط تمام و کمال به دست ذهن می افتد و ما مطیع و پیرو ذهنِ سرکش خود می شویم و این اصلا روند خوبی نیست و در طولانی مدت آسیب ها و تخریب های گسترده ای را برای ما به همراه خواهد داشت.

به هر صورت بعد از آشنایی با نحوه عملکرد ذهن، در این جلسه از دوره عزت نفس شما با صفر تا صد مبحث استرس آشنا می شوید و حتی دقیقا به شیوه علمی و تجربی یاد میگیرید که استرس چیست، چگونه به وجود می آید و چطور می شود از دست آن خلاص شد.

جناب شجاعی در این جلسه به طور کاملا علمی، تجربی و طبق معمول با بیانی شیوا و روان به همراه مثال ها متعدد، به کل ماجرای استرس پرداخته اند و بعد از این جلسه یک بار برای همیشه شما از شر استرس و اضطراب خلاص می شوید و این یعنی رهبری ذهن خود را در دست خواهید گرفت. لب کلام، در این جلسه شما با مفهوم استرس، نحوه به وجود آمدن آن، دلایل بروز استرس، مضرات و آسیب های استرس آشنا می شوید و در نهایت به تمام راهکارهای رهایی از استرس مسلط خواهید شد.

مراحل شروع کنترل و مدیریت ذهن

بسیار خب، حالا بعد از این که در جلسات قبلی شما کاملا با مغز و ذهن خود آشنا شدید و همچنین تا حدودی بر سرزمین ذهن مسلط شدید، در این جلسه به تمام راهکار های تسلط بر ذهن پرداخته شده تا شما در نهایت به حرفه ای ترین شکل ممکن رهبری خود را بر ذهن به سرانجام برسانید و افسار کامل ذهن در دستان شما قرار گیرد. تسط بر ذهن یعنی کنترل ورودی ها، کنترل افکار و احساسات و حتی کنترل خروجی های ذهن، همچنین یعنی انتخاب افکار و احساسات. خب در این جلسه شما تمام راهکار های حرفه ای و لازمه را در این رابطه یاد خواهید گرفت.

کنترل ذهن در شرایط بحرانی

برای همه ما پیش آمده که در شرایطی بحرانی قرار گرفته ایم و رسما در طوفانی از افکار و احساسات منفی شناور شده ایم. در این جلسه، استاد شجاعی به تمام راهکار های اصولی و حرفه ای پرداخته اند که با بکار گیری این شیوه کنترل ذهن، شما حتی در بحرانی ترین شرایط هم می توانید افسار ذهن خود را کاملا در دست بگیرید.

حقیقتی که در رابطه با این دوره عزت نفس وجود دارد این است که آموزه های این دوره بیشتر آگاهی محور است و تنها در جلسات معدودی آقای شجاعی تمرین و تکنیک خاصی را آموزش داده اند. چون ایشان معتقد هستند که تنها، تزریق آگاهی ما را به سلامت ذهن و عزت نفس می رساند و اگر تمرین و تکنیکی هم به کار گرفته شود، فقط برای نهادینه کردن آگاهیست. به همین جهت در رابطه با این مسائل هم شما در جلسات مربوطه به رگبار آگاهی های خالص و ناب بسته می شوید و تنها در بخش هایی خاص، تمرین هایی به شما آموزش داده شده.

امواج و فرکانس های مغزی

ما برای تغییر و اصلاح ناخودآگاه باید بتوانیم به لایه های عمیق این بخش از ذهن نفوذ کنیم. خب تو باید این را بدانی که دسترسی به ناخودآگاه به همین راحتی ها نیست و اصول خودش را دارد. درواقع بخشی به نام خودآگاه در ذهن وجود دارد که محافظ ناخودآگاه است و اگر ما قصد داریم وارد ناخودآگاه شویم، در گام اول باید بتوانیم از خودآگاه عبور کنیم! در ناخودآگاهِ ما، برنامه ریزی های ذهنی، باور ها و پارادایم هایی وجود دارند که شخصیت ما را رقم زده اند و مجموعه این برنامه ها 95 درصد قدرت را در دست دارند.

شاید تعجب آور به نظر برسد، اما خب ما مطیع و پیرو ناخودآگاهیم، و شخصیت ما هم حاصل باورهای درون ناخودآگاه ماست. لذا اگر ما قصد داریم باور های مخرب را اصلاح کنیم، اگر قصد داریم عادات بد را ترک کنیم، اگر قصد داریم بر افکار و رفتار و تصمیمات خود مسلط شویم، اگر قصد داریم شخصیت خود را بکوبیم و از نو بسازیم، پس باید بلد باشیم به بخش ناخودآگاه ذهن خود نفوذ کنیم و تغییرات لازمه را در آن اعمال کنیم.

خب برای این کار هم لازم است در گام اول با امواج و فرکانس های مغزی آشنا شویم تا بتوانیم از لایه خودآگاه و لایه منطقی ذهن عبور کرده و درنهایت به بخش ناخودآگاه برسیم. به همین جهت در این جلسه از دوره عزت نفس هم استاد به طور علمی و با بیانی روان، صفر تا صد امواج و فرکانس های مغزی را برای بچه شرح داده اند.

صفر تا صد تغییر باور ها

و بلاخره در این جلسه شما تمام مراحل و راهکار های تغییر باورها را یاد می گیرید. در این جلسه از دوره عزت نفس استاد به تمام روش های استخراج باور های غلط پرداخته اند و این یعنی شما ابتدا یاد می گیرید که چگونه تمام باور های مخرب و غلط را از ذهن خود بیرون بکشید. خب طبیعتا در گام اول برای تغییر باورها ما باید باور های مخرب را شناسایی کنیم و سپس به اصلاح آن ها بپردازیم، و این دقیقا همان چیزیست که در این جلسه شما آن را یاد خواهید گرفت. در ادامه این جلسه هم شما با بهترین، اصولی ترین و حرفه ای ترین روش های تغییر باورها آشنا خواهید شد. پس از پشت سر گذاشتن این جلسه شما به صفر تا صد تغییر باورها مسلط می شوید.

رهایی از اهمال کاری و رسیدن به اراده فولادی

اهمال کاری یعنی به تعویق انداختن کارهای مهم و پرداختن به کارهای بی هوده. مثل این که من به جای نگارش و تنظیم این توضیحات، بروم وقتم را در شبکه های اجتماعی بگذرانم! این همان چیزیست که عامه مردم به آن تنبلی می گویند. خب تنبلی تا حدودی با اهمال کاری فرق دارد، اما اگر راستش را بخواهی، 95 درصد از افراد جامعه اصلا تنبل نیستند و آنها فقط درگیر اهمال کاری شده اند.

تو باید این را بدانی که اراده، پشتکار و نظم از جمله ارکان مهم عزت نفس و اعتماد به نفس هستند. یک فرد با عزت نفس با توجه به این که برای خود و آینده خود ارزش قائل است، از تمام وجود به برنامه های کاری خود می رسد و اراده و پشتکار را در زندگی پیاده می کند. همچنین فردی که اعتماد به نفس بالایی دارد هم استمرار و نظم را اعمال می کند تا به اهداف و نتایج مد نظر خود برسد.

اما بالعکس، یک فرد بی عزت نفس و فاقد اعتماد به نفس، دائما درگیر اهمال کاری و حاشیه روی است و هرگز نظم و استمرار را در مسیر زندگی خود تجربه نمی کند. یک فرد با اعتماد به نفس با توجه به این که به توانایی خود باور دارد، پس همواره در حال عملگرایی است، درحالی که یک فرد اهمال کار به خاطر شک و تردید هایی که نسبت به توانایی خود دارد دائما از زیر کار در می رود!

پس با این تفاسیر، شما برای افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس باید بتوانید اراده، پشتکار و نظم را در مسیر زندگی خود اعمال کنید. و این مسئله دقیقا هدف این جلسه از دوره عزت نفس است. جالب است بدانی که ما دائما توسط ذهن خود رکب می خوریم و به همین جهت درگیر اهمال کاری می شویم. لذا در این جلسه جناب شجاعی به صفر تا صد غلبه بر اهمال کاری پرداخته و حتی شما را با تله های مختلف ذهنی آشنا کرده که بعد از شناخت این تله ها، دیگر شما هرگز از ذهن خود رکب نمی خورید و افسار ذهن به دستان شما می افتد و این یعنی عملگرایی و نظم وارد زندگی شما خواهد شد.

پذیرش گذشته و رهایی از آن

ساختن شخصیتی جدید و ساختن آینده ای متفاوت و رقم زدم زندگی آنگونه که دلمان می خواهد، تمام این ها بی معنی می شود وقتی که ما دائما در گذشته سپری می کنیم. یکی دیگر از دغدغه های اصلی افراد، غرق شدن در گذشته است. افراد بسیاری همواره از آقای شجاعی می پرسند که چطور باید به رهایی نسبت به گذشته برسند. خب با توجه به این که برای ساختن آینده ای متفاوت و جدید، در گام اول باید گذشته را رها کنیم، به همین جهت، این جلسه از دوره عزت نفس را آقای شجاعی کاملا به صفر تا صد رهایی از گذشته اختصاص داده اند و طی دو ساعت به تمام آگاهی های لازمه پرداخته و در آخر هم یک تمرین بی نظیر برای زدنِ تیر خلاص آموزش داده شده.

همه ما می دانیم که گذشته ها گذشته و قطعا فردی که درگیر گذشته است هم این را به خوبی می داند. افرادی که درگیر گذشته هستند خیلی خوب می دانند که گذشته ها گذشته و آن را نمی توان تغییر داد! اما خب با این وجود بازهم نمی توانند به رهایی از گذشته برسند و دائما در دنیای گذشته زندگی می کنند و نه تنها نسبت به ساختن آینده ای متفاوت عاجز می شوند، بلکه حتی لحظه حال زندگی خود را هم تلخ و رنج آور می کنند. پس با توجه به این توضیحات ما باید بدانیم که اگر درگیر گذشته هستیم، باید به رهایی نسبت به آن برسیم تا بتوانیم شروع به ساخت و ساز شخصیت و زندگی جدید بکنیم.

اما خب همانطور که گفتیم، به قول استاد، کسی با این نصیحت ها و حرف های کلیشه ای به رهایی نسبت به گذشته نرسیده. طبق معمول تنها راه برای رهایی از گذشته، کسب آگاهی های خالص و ناب است که در این جلسه طی دو ساعت آقای شجاعی تمام آگاهی های لازمه را به شما منتقل کرده اند. همچنین با توجه به شرایط رنج آور و سختی که خودشان در گذشته داشته اند هم مثال ها و تجربیات شخصی بی نظیری از زندگی خودشان توضیح داده اند که پذیرش آگاهی ها و پذیرش گذشته و رهایی از آن برای بچه ها بسیار راحت تر شود. در بخش نظرات دوره عزت نفس می توانی نظرات برخی از بچه ها در رابطه با این جلسه از دوره را مطالعه کنی تا نسبت به سطح کیفیت این جلسه آگاه شوی.

رهایی از احساس گناه

احساس گناه یکی از سمی ترین و اسیدی ترین و مخرب ترین احساس ها برای عزت نفس و اعتماد به نفس به شمار می رود! احساسات منفی مختلفی وجود دارند که در یک بازه زمانی ما را درگیر خود می کنند و در نهایت از بین می روند، اما احساس گناه تنها احساسی هست که دائما و در هر لحظه در وجود ما در جریان است و مثل یک ویروس در وجود ما گسترش پیدا کرده و پخش می شود.

ریشه احساس گناه بر می گردد به احساس عدم لیاقت و ارزشمندی. کسی که احساس گناه دارد تصور می کند که به هیچ وجه لیاقت ندارد و لایق بنده خدا بودن را ندارد و درگل خود را پست و ناچیز تلقی می کند. همین توضیحات کافیست تا متوجه شوی که رهایی از احساس گناه چقددددددر مهم و حیاتی است برای ساختن عزت نفس.

در دوره عزت نفس آکادمی گِلوف و در جلسات احساس گناه، جناب شجاعی طی دو ساعت فایل صوتی به زیر و بم داستان احساس گناه پرداخته اند و همچنین در کنار این فایل های صوتی، یک کتاب بی نظیر 112 صفحه ای به نام «قرآن از دریچه حقیقت» هم برای بچه ها منتشر شده. اصل و اساس این کتاب، عزت نفس معنوی و ارتباط مستقیم با خداوند و تقویت ایمان است. جناب شجاعی چیزی حدود دو ماه انرژی و زمان را تنها برای نگارش و تنظیم این کتاب صرف نموندند و به جرعت می توان گفت کل جلسات دوره یک طرف، و این کتاب طرف دیگر! در ادامه لیست سرفصل های این کتاب ارزشمند را می توانی ببینی:

  • مقدمه
  • آگاهی های این کتاب برای همه نیست
  • با کلمات بازی نکن
  • از بررسی کردن عقایدت نترس
  • عزت نفس معنوی چیست؟
  • چرا قرآن؟
  • نمی توان قرآن را از پیامبر و زمانه اش جدا کرد
  • اطاعت فقط از خداوند
  • اسلام یعنی چه و مسلمان چه کسی است؟
  • فرقه فرقه شدن دین از نگاه قرآن
  • دلیل پیدایش احکام دینی و سنت ها
  • احادیث و روایات
  • آیا قرآن کلام خداوند است؟
  • جُناح (گناه) در قرآن
  • عذاب در قرآن
  • بهشت و جهنم در قرآن
  • عزت و آبرو فقط دست خداست
  • نحوه مطالعه اصولی و تفسیر قرآن
  • نماز از دیدگاه قرآن
  • چرا قرآن به زبان عربی وحی شده
  • کلام آخر

کتاب «قرآن از دریچه حقیقت» بازخورد های بی نظیر و فوق العاده ای را از جانب دانشجویان به همراه داشته و بارها بچه ها از آقای شجاعی درخواست کرده اند که این کتاب به صورت مجزا هم بر روی سایت منتشر شود. اما استاد معتقد هستند که تمام جلسات این دوره مثل تکه های پازل هستند که در کنار هم معنا پیدا می کنند و نتیجه را برای ما به ارمغان می آورند. لذا هرکسی باید ابتدا جلسات اولیه دوره عزت نفس را طی کند و در زمان و جایگاه مناسب به جلسه احساس گناه و این کتاب ارزشمند برسد.

احساس لیاقت و ارزشمندی

یکی از اصلی ترین ارکان عزت نفس، احساس لیاقت و داشتن باور لیاقت است که متاسفانه این باور در اکثر افراد سرکوب شده و از بین رفته. و تنها دلیل این اتفاق، وجود باورهای محدود کننده و مخرب در ذهن ماست که باعث شده ما عمیقا باور کنیم لایق بهترین شرایط نیستیم.

باور های مخربی مانند:

  • من چهره زیبا و دوست داشتنی و جذابی ندارم پس لایق روابط عالی نیستم و لیاقت این را ندارم که با کسی که دوستش دارم وارد رابطه شوم
  • من فکر می کنم خوشبختی و سعادت در سرنوشتم نیست و کلا طالع من بر این است که در این دنیا رنج ها را متحمل شوم و در عوض آن دنیا شرایط خوبی را تجربه خواهم کرد
  • فکر می کنم بعد از هر شادی غم و اندوه است و از طرفی هم ثروت زیاد من را از خداوند دور می کند
  • نه ثروتی دارم و نه پست و مقام خاصی، پس با این وجود نمی توانم روابط اجتماعی خوبی داشته باشم
  • افراد موفق شانس داشته اند و من کلا آدم کم شانسی هستم
  • من در یک منطقه محروم متولد شدم و زندگی می کنم و جبر جغرافیا اجازه رشد به من نمی دهد
  • و …

هزاران باور مخرب، خواسته یا ناخواسته در ذهن ما رخنه کرده و ریشه دوانده که حاصلش شده سقوط عزت نفس ما! و جالب است که ما از تضادها و شکست های زیاد و اتفاقات نامناسب زندگی خود متعجب هم می شویم. و دقیقا همین تعجب و گله و شکایت های ما بخاطر عدم آگاهی ما نسبت به خالق بودن خودمان است و نمی دانیم که ذهنیت ماست که زندگی ما را رقم می زند.

به همین جهت است که استاد شجاعی در تمام جلسات دوره عزت نفس به طور مستقیم و غیر مستقیم به اهمیت باور لیاقت و احساس ارزشمندی اشاره کرده اند. علاوه بر تاکید بر روی میزان اهمیت این باور، همچنین شما در این دوره عزت نفس یاد میگیری که چگونه باور لیاقت و احساس ارزشمندی را در وجودت نهادینه و تقویت کنی.

و دیگر جلسات …

خب طبیعتا اگر بخواهیم به طور مجزا به تمامی جلسات دوره بپردازیم، قطعا این توضیحات به یک کتاب تبدیل می شود و خب من فکر می کنم لزومی به این حد از توضیحات نیست. پس همین مقدار توضیحات و معارفه همین تعداد جلسات هم کافی بود تا شما با زیر و بم این دوره عزت نفس آشنا شوی و دقیقا متوجه شوی که در این دوره چه اتفاقاتی افتاده و تو قرار است چه شرایطی را تجربه کنی. بعد از مطالعه این توضیحات، می توانی به بخش نظرات دوره عزت نفس هم مراجعه کنی و صبورانه نظرات دانشجو های دوره را مطالعه کنی تا به شفاف ترین دیدگاه نسبت به این دوره بی نظیر برسی.

چه افرادی به این دوره عزت نفس نیاز مبرم دارند:

  • افرادی که بلاتکلیف هستند و احساس قربانی بودن می کنند
  • افرادی که قدرت نه گفتن ندارند
  • افرادی که از چهره و ظاهر خود راضی نیستند و فکر میکنند فاقد جذابیت هستند
  • افرادی که قدرت تصمیم گیری ندارند
  • یا افرادی که اگر تصمیمی هم می گیرند متعهدانه به آن تصمیم عمل نمی کنند
  • افرادی که درگیر احساس گناه شده اند
  • افرادی که نمی توانند هیجان های منفی خود را کنترل کنند
  • افرادی که درگیر بیماری جسمانی هستند
  • افرادی که غرق در گذشته هستند و هرکار میکنند نمی توانند از گذشته نامناسب خود رها شوند
  • افرادی که حرف مردم خیلی برایشان مهم است و ترس از آبرو دارند
  • افرادی که روابط اجتماعی خوبی ندارند
  • افرادی که توانایی ورود به رابطه عاطفی عالی را ندارند یا اگر هم روابط عاطفی را تجربه کرده اند بارها و بارها شکست خورده اند و تجربیات دردناکی از عشق داشته اند
  • افرادی که از تنهایی فرار می کنند
  • افرادی که درگیر خودسرزنشی و خود تخریبی هستند
  • افرادی که درگیر استرس و اضطراب، وسواس فکری و نگرانی هستند
  • افرادی که شرایط روحی خوبی ندارند
  • افرادی که در حرفه و کار خود اعتماد به نفس ندارند
  • افرادی که انگیزه و شور و اشتیاق ندارند
  • افرادی که هیچ کنترلی بر هیجان خود ندارند و با تلنگری آشفته خواهند شد
  • افرادی که ناخواسته برای خود ترحم میخرند!
  • افرادی که توانایی حل مسائل و چالش های زندگی را ندارند
  • افرادی که توانایی مسئولیت پذیری ندارند
  • افرادی که هیچ برنامه ریزی صحیح برای پرورش اعتماد به نفس خود ندارند
  • افرادی که منفی نگر هستند و فکر می کنند دنیا به آخر رسیده است!
  • افرادی که هنوز رسالت خود را پیدا نکرده اند
  • افرادی که اسیر افکار منفی هستند و نمیتوانند افکا منفی را از خود دور کنند
  • افرادی که با وجود تلاش و فعالیت زیاد نتایج بزرگی نگرفته اند
  • افرادی که فقط به دیگران باج عاطفی می دهند که تنها نمانند
  • و …

کلام آخر

ختم کلام، این دوره حاصل 8 سال مطالعه و تجربه شخصی جناب شجاعی می باشد و تمامی آگاهی ها و آموزه های این دوره طبق تجربیات شخصی ایشان ارائه شده و چیزی خارج از چهارچوب تجربیات در اختیار مخاطب قرار نگرفته. در این دوره عزت نفس شما نزدیک به یک سالی را در کنار خانواده گلوف خواهی بود و به طور جامع و کامل یاد میگیری که افسار ذهنت را کاملا در دست بگیری و شخصیت ضعیف فعلی را بکوبی و یک شخصیت موفق، جذاب و قدرتمند را برای خودت بسازی که تمام زندگی اش را خودش رهبری می کند و به واسطه همین شخصیت جدید، به هر آنچه که میخواهی در زندگی برسی. این گفته ها سخنان انگیزشی نیست و زندگی استاد و همچنین زندگی دانشجویان این دوره، گواه این حرف هاست. لب کلام، این دوره عزت نفس تو را از فرش به عرش عزت نفس می رساند. منتهی اگر خودت بخواهی!

 

تا به حال 24 ساعت از جلسات دوره منتشر شده و همچنان در حال برگزاریست.

ادامه جلسات از فروردین ماه 1402 منتشر خواهد شد

درصورت وجود هرگونه سوال در ارتباط با این دوره، می توانی از طریق پشتیبانی دوره با مشاوران ما در ارتباط باشی:

09361363919 پاسخگویی از ساعت 9:30 تا 15:00

Telegram: @Geloof1 پاسخگویی شبانه روزی

اگر برای ثبت نام در دوره  قصد دارید هزینه را به صورت کارت به کارت پرداخت کنید، می توانید به تلگرام پشتیبانی پیام دهید تا شماره کارت برای شما توسط تیم پشتیبانی ارسال شود.

 


سوالات متداول

امکان دانلود فایل های دوره از طریق پنل کاربری به صورت دائمی:
افرادی که قبلا نسبت به تهیه دوره اقدام کرده باشند، علاوه بر امکان دانلود هنگام انجام خرید بعدا نیز با مراجعه به پنل کاربری خود امکان دانلود فایل ها را به صورت نامحدود و دائمی دارند.
اضافه شدن سرفصل های جدید و آپدیت ها برای دانلود در پنل کاربری خریداران قدیمی بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی:
با خرید این دوره در صورتی که بعدا سرفصل جدیدی اضافه شود یا محصول برزورسانی گردد خریداران قبلی بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی به آپدیت ها و سرفصل های جدید دسترسی خواهند داشت.

21 دیدگاه برای دوره عزت نفس گِلوف

  1. آیدا آراستی (خریدار محصول)

    آقای شجاعی یه مدت بود عصبی بودم و سرشار از افکار منفی. با این که یک ماه پیش دوره شما رو تهیه کردم اما تا همین دیشب سمت فایل ها نرفتم اما خیلی خسته بودم از اون احساسم که باز برگشت، ولی یه حسی منو کشوند به سمت فایل های شما و الآن به قدری آروم شدم که حد نداره! الآن دارم تمرین های جلسه خودپذیری رو انجام میدم و همه حالاتم برمیگرده به عزت نفس پایینم و به خودم قول دادم تمام تمرینا رو انجام بدم. به روحم و کودک درونم قول دادم درمانشون کنم و بهشون قول دادم که دیگه بهشون احترام بزارم و در آغوش بگیرمشون و بهشون اهمیت بدم.

  2. آیدا آراستی (خریدار محصول)

    آقای شجاعی اینقدر حالم امروز خوبه که نگو.
    تمرین دوم خودپذیری که نوشتم شش صفحه شد! با نوشتنش خون به رگ هام دوید و از شدت شوق و ذوق فقط اشک میریختم. داشتم به این فکر میکردم که اگه اولش اینه پس ببین بعد ها چی میشه. خیلی آرومم انگار روی هوام و جریان انرژی رو کامل حس میکنم. امروز برای اولین بار اصلا عصبی نشدم و احساس کردم توی بهشتم. خدا خیرتون بده. اصلا نمیدونین چقدر خوبم الآن برای اولین بار در لحظه بودن رو درک کردم. خداشاهده من دوره های خودسازی زیادی رفتم ولی به جرعت میتونم بگم این دوره محشره. تا الآن اینقدر بازخورد مثبت نگرفته بودم و تا الآن انقدر حالم خوب نبود. ا تمام وجودم ایمان دارم که اینجا صد در صد نتیجه میگیرم. میدونید؟ فن بیانتون به آدم انرژی میده و این بی نظیره.

  3. آیدا آراستی (خریدار محصول)

    سلام استاد من ورودی های ذهنم رو کنترل میکنم، دیگه آهنگ غمگین گوش نمیدم و اخبار و سریال هم کلا تعطیله! و باید بگم که استرسم روی صد بود الآن شده 10 و افکار منفیم روی هزار بود الآن شده 50 و این هم دیگه زود گذره. با افکار منفیم نمیشینم چای شیرین بخورم و فقط نگاهشون میکنم و برعکسشو میارم توی ذهنم و به علایقم و به اهدافم فکر میکنم. من خیلی تنبل بودم ولی الآن هر روز میرم پیاده روی و فایل های دوره روزی دو یا سه بار گوش میدم. هرشب قبل از خواب و روز بعدش حین پیاده روی حتما فایل ها رو گوش میدم. گاهی ام تو پیاده روی اهنگ شاد میزارم و باهاش میخونم! خلاصه که این روزا عااااالی ام و با تمام قدرت دارم پیش میرم

  4. نازنین (خریدار محصول)

    سلام
    من کنکوری ام و توی درس خوندن بدجوری اهمال کاری میکردم، به همین خاطر من اول اومدم فایل های مربوط به اهمال کاری رو گوش کردم و حالا انقدر عمل گرا شدم توی درس خوندن که حتی وقت نمیکنم ویس های قبلی دوره رو مرتب گوش کنم. کلا درس میخوندم و امروز فقط استراحت بودم بعد از یک هفته. به طرز عجیبی تغییر کردم! واقعا تله های ذهنی که گفتین معرکه بود، الآن میفهمم چقدر گول این تله ها رو خوردم …

  5. آیدا آراستی (خریدار محصول)

    آقای شجاعی من شبا آخر وقت از ساعت 11 شروع میکنم فایلای دوره رو گوش میدم و دقیق نکته برداری میکنم. صبح که از خواب پا میشم از اول نکته برداریم رو از اول میخونم و بعد در طول روز یا موقع پیاده روی از فایل های قبل دوباره گوش میدم. یعنی هر جلسه از اول هم با نت برداریا پیش میرم و هم با فایل های قبلی افکارمو کنترل میکنم. داده های ذهنم رو کنترل میکنم و ار خودم تشکر میکنم. به افکار منفیم پر و بال و بها نمیدم و سریع برعکسش میکنم توی ذهنم. ذهنم ب مرور داره به سمت خواسته هام و مثبت ها هدایت میشه و اگر هم دیدم ذهنم داره اذیت میکنه سریع خودم رو با کاری مشغول میکنم. مثل اتو کردن، ساز زدن، آهنگ شاد و لبخونی کردن آهنگ. دیگه اکیدا غر نمیزنم و همه رو با خصوصیات مثبت و منفیشون پذیرفتم. آگاهانه خودم رو کنترل میکنم و دائما با خدا حرف میزنم و ازش تشکر میکنم و ازش یاری میخوام و خواسته هام رو بهش میگم. دلیل این که انقدر خوب پیش میرم و در کمترین زمان بیشترین نتایج رو گرفتم همینه که از ته دلم و با تمام وجودم تصمیم به تغییر گرفتم. تغییر تنها انتخاب من از تمام وجودم شده. میخوام بهترین خودم باشم. میخوام خدا به خودش افتخار کنه. شما یه حرفی توی دوره زدین که من رو وادار به تغییر کرد. گفتین اگر از آگاهی هایی که به دست میارم استفاده نکنم، بی غیرت و خائن به خودم هستم!

  6. آیدا آراستی (خریدار محصول)

    آقای شجاعی فایل هاتون رو یک سفر جادویی تصور کردم و هی دوست دارم ببینم مقصد بعدی کجا میتونه باشه! کلا روزم با فایل های شما سپری میشه و خداروشکر دیگه مقاومت ذهنی هم ندارم. اهمال کاریا و تنبلی هامم تموم شده. اینقدر مشتاق نت برداری و این دوره هستم که از تمام وجودم به همه توصیه میکنم.

  7. سارا صالح پور (خریدار محصول)

    استااااااااد قلبا دوستتون دارمممم. مخصوصا وقتی میدونم کلی زحمت میکشین برای دوره. امیدوارم آخر دوره نتایج عالی منو با بچه ها به اشتراک بزارید. دارم تمرینای دوره رو انجام میدم و راستی میخواستم بگم هر روز توی شکرگزاریام شما رو مینویسم و بخاطر این که با وجود مشغله زیاد صبورانه در کنارمون هستین و با حوصله جواب میدین شکرگزاری میکنم. وقتی توی لایو اینستاگرام باهاتون آشنا شدم به طرز عجیبی مهرتون به دلم نشست و انگار یه جرقه توی ذهنم خورد. گفتم این شخص میتونه بهم کمک کنه. جالبه که موضوع لایو هم هدایت الهی بود و دقیقا شما برای من یک فرستاده از طرف خدا بودین اون روز. همونجایی فهمیدم که بدون شک شما فرستاده خدا برای من هستین که متوجه شدم مامانم دوره عزت نفس رو از شما تهیه کرده بود!!! اونجا دیگه گفتم این خوده خودشههههه … راستی اون تمرین که توی دوره گفتین جملات تاکیدی رو راحت و محاوره ای بگیم عالی بود. چون من قبلا همش فکر میکردم باید قلمبه سلمبه و مهندسی حرف بزنم واسه همین ضمیر ناخودآگاهم هیچی نمیفهمید. نگو داستان این بوده و اون تمرین هم که باید گوش چپمون بزاریم هم عالی بود. درکل هرچی بگم کم گفتم …

  8. آیدا آراستی (خریدار محصول)

    وای آقای شجاعی اون تمرین که توی جلسات رهایی از گذشته گفتین خیلی حالم رو خوب کرد و سبک شدم. البته صادقانه بگم یکم فحش هم قاطیش شد ولی سبک شدم انگار که بغض 7 سالم ترکید!

  9. آیدا آراستی (خریدار محصول)

    سلااااااام بچه ها. یه اعتراف میخوام براتون بکنم.
    آقای شجاعی دوره داره راهو برام باز میکنه با هر ویس شما چیز جدیدی یاد میگیرم و در جدیدی به روم باز میشه و این دوره و حرفای شما مثل نوشدارو شده برام. خداشاهده هر بار حرفاتون یک تجربه قشنگ رو برام به وجود میاره. من تو این دوره عزت نفس به جایی رسیدم که دیگه هیچ ترسی ندارم و حرفای شما دقیقا مثل آب رو آتیش شده برام. راستش این دوره، تنها دوره ای بود که از تمام وجود به روحم و قلبم نشست و هر بار روحم سیراب تر میشه و عمل کردن به حرفاتون برام حس شیرینی داشته و داره. یک دنیا ممنونم از شما

  10. سارا صالح پور (خریدار محصول)

    آقای شجاعی باعث افتخارمه توی دوره شما هستم. دو دفعه ویسای رهایی از گذشته رو گوش دادم و به خودم گفتم این آقای شجاعی بیماریش دست خودش نبوده و حتی زندگی عادی هم براش سخت بوده. بعد تو به فکر اینی که فلانی چکار کرد! اونم فلانی که خودت با ذهنت دعوتش کردی به زندگیت. درکل من همیشه هرجا که نیاز به الگو باشه شما رو برای ذهنم مثال میزنم

  11. سارا صالح پور (خریدار محصول)

    سلام خدمت هم خانواده های عزیزم.
    من بارها گفتم که هفت ماهه تو این مسیرم و همه دوره هام نصفه نیمه نتیجه گرفتم. حتی کلاس های حضوری هم رفتم بازم نصفه رها کردم. تمام اون مسیر ها رو طی کردم تا رسیدم به اینجا و بعد از جلسات اهمالکاری و کاملگرایی دوره عزت نفس گلوف رسما زندگیم تغییر کرد. الآن من دوره گلوف رو حفظم خداشاهده تمام جمله های استاد رو حفظم و جلسه به جلسه دقیق میدونم چیه و تمرین ها رو کامل انجام میدم. روزی 2 الی 8 ساعت دارم روی خودم کار میکنم روی شخصیتم کار میکنم چون الان تازه ریشه ای فهمیدم دلیل تنبل بودنم چیه و چرا تا آخر یه مسیر رو نمیرفتم. الان تازه با فیزیک مغزم و طرز کار کردن ذهنم رو کااااااااامل شناختم و میدونم چی میشه که اصلا ما درگیر استرس میشیم یا اهمال کاری میکنیم یا هر چیزی. خداشاهده هر دوره رو نهایتا یک هفته بیشتر ادامه نمیدادم اما دوره عز نفس گلوف شده کل زندگیم!

  12. سهیلا قایدی (خریدار محصول)

    سلام استاد
    میخوام از یه تجربه خیلی خوبم براتون بگم
    من چند ماهی سردرد داشتم و حتی ام آر آی گرفتم و دکتر رفتم اما خوب نشده بودم و اگر یادتون باشه اون اوایل توی گروه تلگرام هم کلی سوال می پرسیدم. اما از وقتی متعهدانه تمام تمرکزم رو گذاشتم روی دوره و فایل ها رو گوش میکنم و نکته برداری میکنم و به درک خیلی خوبی رسیدم سردردم به لطف خدا کلا محو شده! و حالم خیلی عالیه اما به قول خودتون به هیچ وجه نمیخوام گنجشک روزی باشم و این تازه اول مسیره.

  13. سحر داوودی (خریدار محصول)

    سلام آقای شجاعی خیلی ازتون ممنونم. من فایل ها رو گوش میدم و قسمت های مهمش رو مینویسم. چون بچه دارم صبح زود بیدار میشم فایل ها رو گوش میدم. خیلی توی روابطم تاثیر گذاشته و همه باهام بهتر شدن. انگار من شدم مرکز توجه، هرجا میرم همه نظر من رو میپرسن، همه بیشتر با من توی جمع حرف میزنن، خییییلی آرامشم بیشتر شده و ذهنم انقدر آروم شده که گاهی از آرامش زیاد خوابم میگیره. من خیلی داغون بودم و همش گریه میکردم. بعد از فوت پدرم هرکاری میکردم خوب نمیشدم.
    یک دنیا ممنونم ازتون. من واقعا روابطم، زندگیم و آرامشم رو مدیون شما هستم. این رو از ته قلبم گفتم. من دوره های زیادی رو شرکت کرده بودم اما هیچکدوم به صراحت شما نبود و فقط بیشتر جنبه انگیزشی داشتن.حرفای شما خیلی به دلم میشینه و دوست دارم صد بار گوش کنم چون انقدر آرامش میگیرم و حالم خوب میشه که خودمم تعجب میکنم. فقط اینجا میخوام بگم انشاالله خدا بهتون ثروت و سلامتی بده. ممنون که هستین

  14. شیما سیاری (خریدار محصول)

    سلام و درود. میخواستم بابت جلسات جدید دوره ازتون تشکر کنم. منظورم جلسات رهایی از گذشته هست. فقط میتونم بگم عالی بود. من برای رهایی از گذشته سفت و سخت تلاش میکردم ولی بی نتیجه بود. تکنیکی که گفتین بی نظیر بود و واقعا حس خیلی خوبی داشت. من قبلا خیلی مینوشتم اما ذره ای تاثیر نداشت. قطعا این بار تاثیر و نفوذ کلام شما بود و واقعا تجربه خیلی خوبی بود. معذرت میخوام این رو میگم اما الآن میفهمم که ذهنم چه آشغال دونی بود

  15. آرش آراستی (خریدار محصول)

    درود به دوستان عزیزم و کسانی که این پیام من رو میخونن
    من آرش هستم، عضو خانواده بزرگ و صمیمی گلوف. قبل از هر سخنی باید این نکته رو بگم که همه حرفای من کاملا از روی صداقت و بدون هیچ اغراقیه. چون کلا اصلا آدمی نیستم که بخوام بی مورد از کسی یا از گروهی تعریف کنم. حقیقتش به خاطر اتفاقات تلخی که در گذشته برای من اتفاق افتاده بود، من یک عزت نفس و اعتماد به نفس خیلی داغونی پیدا کرده بودم و از طرفی دوست داشتم که یه زندگی خوب و هدفمندی داشته باشم و آگاهانه زندگی کنم، ولی همینطور که استاد شجاعی میگن واقعا عزت نفس در تمامی مراحل زندگی تاثیر داره من اینو واقعا تاثیرش رو دیدم، تاثیر عزت نفس پایینم رو در تمام مراحل زندگی دیدم. در تحصیلاتم، در هر رشته ای که وارد میشدم، رشته هنری یا ورزشی و … و اون حس قربانی بودن همیشه به من دست میداد. هرجایی میرفتم و میدیدم کسانی رو که از من بالاترن، با دیدن این افراد نصفه نیمه رها میکردم کارم رو و همیشه میگفتم این ها خیلی از من بهتر و حرفه ای تر هستن و من هرگز به این ها نخواهم رسید! خب همونطور که گفتم دوست داشتم همیشه یک زندگی هدفمند و آگاهانه رو دنبال کنم، به خاطر همین دنبال پیج های مختلف در این زمینه بودم، از پیج های انگیزشی گرفته تا پیج های آموزشی عزت نفس و اعتماد به نفس. این پیج ها رو دنبال میکردم و آموزش هاشون رو تهیه میکردم حالا گاهی با هزینه های کم گاهی ام زیاد اما واقعا تاثیری روی من نداشتن. چون اکثر پیج های انگیزشی و آموزشی همونطور که خودتون اطلاع دارید بیشتر از هر چیزی به روانشناسی زرد دامن میزنن. همون شعار های کلیشه ای که دیگه گوش هامون پره از این هاو تو میتونی، باید بتونی، همین الان حرکت کن از همین امروز شروع کن آیندت رو بساز تو باید موفق بشی و و و … غافل از این که طرف شاید واقعا یه مشکلی داشته باشه و نتونه شروع کنه مسیر خوبی رو دنبال کنه و آیندش رو بسازه. خلاصه این مدت گذشت تا این که من توسط خواهرم با پیج گلوف آشنا شدم و واقعا حرفای استاد شجاعی به دلم نشست. اما صادقانه بخوام بگم همچنان برای شرکت در دوره عزت نفس دو دل بودم، تا این که بعد از مدتی نتایج خواهرم رو دیدم. ایشون هم دانشجوی دوره عزت نفس استاد شجاعی هستن. همین مسئله باعث شد که منم تصمیم قاطعانه بگیرم و وارد این دوره عزت نفس بشم. الآن طوری شده که واقعا هر لحظه به دنبال یک فرصتم و لحظه شماری میکنم که برم جلسات دوره رو گوش بدم. چون کلام استاد شجاعی واااااقعا برام جذاب و تاثیرگذاره. ببینید وقتی که می نشینید پای صحبت های استاد شجاعی، انگار که ایشون رو به روی شما نشسته و داره شما رو تجزیه و تحلیل میکنه، افکارتون، روحتون، شخصیتتون و … انگار واقعا نشسته رو به روی شما و دونه به دونه مشکلات درونی و روحی شما رو استخراج میکنه و با شما درمیون میزاره. طی این مدت که توی دوره هستم، هرچیزی که استاد میگفتن من سریع میگفتم عه این دقیقا مشکل و دغدغه منه! در حدی که احساس میکنم ایشون دوره رو اختصاصی فقط برای من آماده کردن! حالا بعد از این مدت که عضو خانواده صمیمی گلوف هستم و توی دوره هستم، خیلی خوب یاد گرفتم که من قربانی نیستم و حق یک زندگی بی نظیر و آگاهانه رو دارم و با آموزش هایی که توی این دوره عزت نفس دارم می بینم، عزت نفسم روز به روز بهتر داره میشه و حتما در آینده از موفقیت های بیشترم برای شما همینجا می نویسم.
    خیلی ممنونم از این که تا انتهای نظر من رو مطالعه کردین.
    و با سپاس از استاد عزیزم جناب آقای شجاعی.

  16. احسان (خریدار محصول)

    سلام دوستان. شبتون بخیر. میخواستم یه چیزی بگم …
    من الآن 8 ساله که پاکم. خیلی توی زندگیم عذاب کشیدم … ولی احساس میکنم خدا خیلی بهم لطف داره چون که پاک شدم و رفتم سر کار و صاحب پول، کار، ماشین و موقعیت اجتماعی شدم و میدونم به این ها رسیدم چون خدا منو دوست داشت. و الآن هم میفهمم خدا خیلی خیلی بهم لطف داره چون وارد این دوره شدم. دوستان من قبل از این دوره خیلی تحقیق کردم و به جرعت میگم این دوره هیچ کم و کسری نداره و بی نظیره. یک دنیا ازت ممنونم آقای شجاعی

  17. آیدا آراستی (خریدار محصول)

    سلام و درود به استاد شجاعی عزیزم. این پیام رو از تمام وجودم می نویسم برای تشکر از شما که معجزه زندگیمی
    قبل از هر چیزی میخوام بگم که خیلی دوستتون دارم. عاشقانه دوستتون دارم
    اگر اشتباه نکنم مهر ماه 99 بود که اولین پیام رو بهتون دارم و شما کاملا صبورانه جواب دادین. هیچوقت یادم نمیره که چقدر قشنگ جواب دادین و چقدر قشنگ منو راهنمایی کردین. یادم میاد برای کسب و کار و مغازه ای که الآن خدا رو شکر دارم بهتون پیام دادم و گفتم استاد خانوادم خیلی مخالفن، بابام و مامانم خیلی مخالفن که من ماشینم رو بفروشم و کسب و کارم رو راه بندازم. بهتون گفتم دوست ندارم برای دیگران کار کنم و حتی یادمه که کلی اشک ریختم و گریه کردم! برای همینه که میگم شما خیلی صبورانه به همه حرفام گوش دادین به حرفای من و راهکار دادین … استاد جان دقیقا یادمه که اون شب از من پرسیدین که با نوشتن راحت تری یا با گوش دادن؟ و من نمیدونستم قراره چی بنویسم یا چی رو گوش کنم، ولی خب از اونجایی که توی نوشتن یه مقدار تنبلم گفتم استاد من با گوش دادن راحت ترم، و شما به من گفتی خب پس توی یک ویس به سوالات ذهنت جواب بده. مثلا این که آیا قراره همیشه بابام از دست من راضی باشه و من قراره همیشه طبق میل خانوادم رفتار کنم؟ اگر طبق میل اون ها پیش نرم چه اتفاقی میوفته؟ و کلی سوال اینچنینی دیگه که شما گفتین تمام این سوالا رو بیار و توی اون فایل صوتی از خودت بپرس و خودت هم جوابشون رو توضیح بده. و من این تمرین رو انجام دادم. منی که به شدت از صدام متنفر بودم. الآن که دارم این ها رو می نویسم یه حس عجیبی دارم و امیدوارم اشکم نریزه. خب من چون توی خونه موقعیت انجام این تمرین نبود دیگه اگر اشتباه نکنم طرفای ساعت نه الی نه و نیم شب بود که سوار ماشینم شدم و توی ماشین نشستم دو سه کوچه اونطرف تر از خونمون و شروع کردم به ضبط صدای خودم و صحبت کردن. بعد از ضبط فایل وقتی قرار شد صدام رو پلی کنم، اولین کلمه ای که شنیدم سریع فایل رو استوپ کردم چون به شدت حالم بد شد و دوست نداشتم دیگه ادامه بده اون کسی که داره حرف میزنه. چون اون خودم بودم! و انگار که اون ضمیر ناخوداگاه من بود، اون صدای درونی و صدای ذهن من بود که الآن پررنگ تر واضح تر و با صدای بلند تر داشت حرف میزد. استاد هیچوقت اون حس یادم نمیره و چون قول داده بودم که باید این کار رو حتما انجام بدم، دوباره پلی کردن فایل رو و اون شب سه بار چهار بار گوش دادم ویس خودم رو. و چقدر جالب بود که بعد از تکرار کم کم باعث شد از صدای خودم خوشم بیاد. خب از اون شب به بعد من مصمم شدم به فروش ماشینم و خانوادم خیلی بهتر باهام کنار اومدن. چرا؟ چون رویا تصمیم گرفته بود که تغییر کنه و چون رویا دیگه بر این اساس نبود که قراره همه رو راضی نگه داره. برای همین میگم شما معجزه زندگیمی چون شما به من کمک کردین تا من کسب و کار خودم رو راه اندازی کنم و مغازه خودم رو داشته باشم و با ترس هام رو به رو بشم و انقدر دنبال تایید دیگران نباشم. استاد جان شما اولین قدم رو برای زندگی من سال 99 برداشتینو من از تمام وجودم ممنونم و مدیونتم. نمیدونم چطوری باید بگم ولی من مسیر سختی رو طی کردم و اگر کسی ندونه شما خیلی خوب میدونی. الآن که دارم مینویسم اشکهام سرازیر شده. خیلی سعی کردم گریم نگیره اما انگار نتونستم. شما معجزه زندگی منی. یادمه چند ماه پیش که جلسات اولیه دوره عزت نفس رو ضبط کرده بودین به من گفتین بیا توی دوره اما من هی بهانه آوردم ولی الان بلاخره با هزینه بیشتر دوره رو تهیه کردم و اگر یادتون باشه چند روز پیشم بهتون ویس دادم و گفتم که استاد من فایل های دوره رو که گوش میدم و تمرینا رو انجام میدم از شدت احساس خوب اشک شوق میریزم و همش خداروشکر میکنم که شما رو توی زندگیم دارم. من همیشه توی جمعی که هستم و می بینم یک مقداربحث به سمت پذیرش و عزت نفس و اعتماد به نفس و این مسائل میره، من تنها کسی که براشون مثال میزنم فقط شمایی استاد جان چون تنها کسی که از تمام وجودم قبولش دارم شمایی و به شما باور دارم چون بیوگرافیتون رو خوندم و من یک سال و نیم بیشتره که با شما آشنا هستم. دقیقا از اون زمانی که تنها با پیج گلوف فعالیتتون رو شروع کرده بودین. برای بار چندم باید بگم که شما معجزه زندگیمی و این چیزیه که از ابتدای این پیامم گفتم و همچنان هم خواهم گفت و خداروشکر میکنم بخاطر داشتن شما و مرسی که هستین. انشاالله هرجا که هستین دست به هرچی که میزنید طلا و جواهر بشه براتون و همونطور که به ما کمک میکنید تا مسیر درست زندگیمون رو پیدا کنیم انشاالله خدا بهترین ها رو سر راهتون قرار بده. عاشقانه دوستتون دارم استاد شجاعی عزیزم. با آرزوی بهترین ها برای همه بچه های خانواده گلوف

  18. آیدا آراستی (خریدار محصول)

    سلام مجدد آقای شجاعی، من بیمار بودم بهم گفتن سرطان کبد داری و باید عمل شی! شروع کردم به طی کردن روند درمان و … همزمان اومدم روی خودم فشرده تر کار کردم تا این که یه دفعه گفتن خوب شدی، جوری که انگار اصلا همچین چیزی نبوده. دکتر توی تهران بهم گفت باید نمونه برداری شی اما دکتر توی همدان شهر خودمون گفت نه اصلا کبدت پاک شده! از این که بگذریم … یه کار هم برامون پیدا شده با درآمد ماهی 40 میلیون و به همسرم یک معامله خورد که بالای سه چهار میلیارد داره نصیبمون میشه. بابت این نتایج خداروشکر میکنم و در رابطه با بحث لیاقت بگم بعد از بیماریم همسرم گفت بریم شمال حال و هوات عوض شه. منم گفتم باشه و از جاده چالوس رفتیم میخواستیم بریم پل زنگوله ناهار بخوریم که دیدیم راهشو بسته بودن. دیگه رفتیم یه مسیر دیگه و گفتم خدایا من مهمان توام پس منو ببر به رستورانی که لایقشم. هیچی دیگه نگم براتون. رفتیم و دیدم همسرم جلوی در لاکچری ترین رستوران وایستاد و گفت بریم اینجا. آقای شجاعی به جرعت میگم ما سفر زیاد رفتیم و رستوران های زیادی دیدیم، اما تا حالا رستورانی در این حد لاکچری و فوق العاده ندیده بودم. دوست داشتم این تجربیات و نتایجم رو هم باهاتون به اشتراک بزارم.

  19. رویا علیزاده (خریدار محصول)

    سلااااااااااام استاد عاااااشقتممممممممم
    واقعا ممنونم بابت وقتی که میزارید و زحماتی که میکشید. فقط میتونم بگم ممنونم. نمیدونید الآن چقدر خوشحالم. انقدر لبریز از انرژی و حال خوب هستم که فکر میکنم باید از یه کوه برم بالا! خیلی دوستتون دارم

  20. ابوالفضل قاسمی (خریدار محصول)

    درود بیکران.
    بار اول که با پیجتون توی اینستاگرام آشنا شدم، یکی از پستاتون رو دیدم گفتم این دیگه کیه همه واسه ما شدن سخنران انگیزشی. و حالا توی دورتون هستم!!! الآن رسیدم به جلسه یازدهم و دارم جلسات رهایی از احساس گناه رو گوش میدم و فقط میتونم بگم وارد دنیای دیگری شدم، انگار که ازاد شدم و شک ندارم خدا شما رو سر راه من قرار داد تا من رو از خواب غفلت بیدار کنین. خیلی خیلی دوستتون دارم و همیشه براتون از صمیم قلب دعا میکنم

  21. نفیسه شاهمحمدیان (خریدار محصول)

    من دوره ی عزت نفس رو تهیه کردم و فقط می تونم بگم خدا می دونه تا عمر دارم دعاگوتون هستم و امیدوارم خدا بهتون سلامتی و به مالتون برکت بده که اینقدر آموزش هاتون ارزشمند و مفیده 🙏🌹

    امیدوارم خداوند بهتون عمر باعزت بده و خوشبخت و عاقبت بخیر بشید 🤲🌹

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

دکمه بازگشت به بالا