آکادمی گلوفتلنگرموفقیت فردی

اینجا دنیای درخواست و دریافت است

زمانی به این آگاهی رسیدم که من خالق زندگیم هستم و به هر چیزی که بخوام می تونم برسم، خب این آگاهی تنها در حد یک تفکر برای من بود و هنوز به طور کامل برای من منطقی سازی نشده بود و صادقانه باید بگم عمیقا بهش باور نداشتم. یعنی این باور که «هر خواسته ای داشته باشم برآورده میشه» برام قابل پذیرش نبود. دلیلش هم تجربیات و شکست های متعددی بود که در کارنامه ام داشتم. یعنی ذهنم طبق نتایج گذشته محاسباتی رو انجام میداد و در نهایت به من می گفت: نه بابا اینجا از این خبرا نیست. اگر اینطوری باشه که تو بخواهی و به راحتی بهت داده بشه، پس چرا در گذشته و یا حتی همین الآن چنین اتفاقی نمیوفته؟ مثلا تو الآن انقدر پول میخوای، خب پس کو؟ چرا بهت داده نمیشه؟!

این نوع تفکرات رو در ابتدای آشنایی با این آگاهی داشتم، اما به مرور وقتی پخته تر شدم سعی کردم این مسئله رو ریشه ای تر بررسی کنم. بعد از کمی بررسی متوجه شدم که تمام خواسته های من از جنس مادیات هست و بهتره برای آزمون و خطا، خواسته های دیگری هم داشته باشم و این سیستم رو اینطور هم امتحان کنم. به همین جهت شروع کردم درخواست های معنوی رو به خدا گفتم و به طور عجیبی دیدم که به راحتی بیش از 90 درصد این خواسته ها داره برام برآورده میشه!!!

برای مثال میگفتم که، خدایا امروز دوست دارم یک نفر ازم تعریف کنه و بهم محبت کنه. بعد می دیدم همون روز یک نفر شروع میکرد از من تعریف و تمجید کردن! و همونجا من برگام از تعجب میریخت. یا مثلا میگفتم خدایا دلم میخواد امروز یک نفر بهم یک هدیه هرچند کوچیک بده. در نهایت میدیدم فردای همون روز یک نفر یک هدیه بهم میداد! گاهی حتی یک خودکار یا دفترچه معمولی. اما خب این برای من خییییلی مهم و ارزشمند بود چون خدا داشت خواسته هام رو برآورده میکرد. یا مثلا میگفتم خدایا امروز دوست دارم مامانم قورمه سبزی درست کنه، بعد می دیدم شب مامانم می گفت فردا ناهار قورمه سبزی داریم! یا مثلا می گفتم خدایا دلم میخواد امروز بارون بیاد. و در کمال تعجب وسط تابستون میدیدم عصر در حد چند دقیقه نم نم بارون میومد. باورت میشه وسط تابستون این خواسته من برآورده میشد!!!  و کلی مثال های اینچنینی که میتونم برات بزنم از خواسته های کوچیک و معنوی من که به راحتی برآورده میشدن.

خلاصه همین نتایج کوچیک باور من رو دگرگون کرد و حالا دیگه شک نداشتم که بدون ذره ای تردید من خالق صد در صد زندگیم هستم. حالا در این برهه از زندگی این سوال برام پیش اومد که چرا خواسته های مادی برای من برآورده نمیشه؟! خب چرا همونطور که من با یک اشاره به این خواسته های معنوی میرسم، اما تا صحبت از درخواست های مادی میشه هیچ خبری نیست و انگار خدا صدام رو نمی شنوه …

طبق معمول به تحقیق و بررسی بیشتر پرداختم و فهمیدم که خواسته ها زمانی به ما داده میشه که ما ذهنیتی همجهت با اون خواسته داشته باشیم و همچنین در راستای اون خواسته به قوانین جهان هستی عمل کنیم. یعنی اگر نسبت به اون خواسته ذهنیتی درست نداشته باشیم و همچنین به قوانین جهان هستی هم عمل نکنیم، در نهایت هرچقدر هم که اون درخواست رو تکرار کنیم و بهش فکر کنیم هرگز به ما داده نمیشه.

وقتی به این آگاهی رسیدم، در نهایت فهمیدم که ذهنیت من نسبت به مادیات مثل نعمت و ثروت و پول واقعا مریضه! خب با کمی بررسی متوجه شدم که صدها و شاید هم هزاران باور مخرب درباره ثروت و پول در ذهن من وجود داره و همچنین من ذره ای به قوانین جهان هستی عمل نمی کنم. مثلا یکی از قوانین جهان هستی اینه که تو به خواسته هات نچسبی، این درحالی بود که تمام فکر و ذکر و دغدغه من پول بود!!!

دقت کردم متوجه شدم که مثلا برای بارش بارون من واقعا باور مخربی در ذهنم ندارم. یعنی برای من امری کااااملا طبیعی بود که بارون بیاد. یا مثلا این چیز عجیبی نبود که مادرم قورمه سبزی درست کنه. برای همین هم نسبت به این خواسته ها کاملا رها بودم و آزادانه و بی دغدغه این درخواست ها رو ارائه می کردم و با توجه به این که نسبت به این خواسته ها ذهنی کاملا پاک هم داشتم، پس در یک چشم به هم زدن برای من فراهم میشدن.

اما در رابطه با پول، ثروت و نعمت چطور؟ آیا واقعا من ذهنی سالم دارم؟ آیا نسبت به این ها رها هستم؟ قطعا خیر … نه تنها به این ها چسبیدم و رها نیستم بلکه کلی باور مخرب هم نسبت به ثروت و پول دارم که همین ها مثل یک سد و موانعی هستن که اجازه نمیدن ثروت و پول وارد زندگی من بشه.

حالا در این مرحله از زندگیم متوجه شده بودم که وااااقعا اینجا دنیای درخواست و دریافته و هرچقدر تو نسبت به خواسته ای باورهای سازنده و ایمان قوی تری داشته باشی، طبیعتا سریع تر برای تو برآورده میشه. من خودم تجربه داشتم که در عرض کمتر از یک ساعت برخی خواست هام فراهم شده! یعنی انقدر ذهنم نسبت به اون خواسته پاک و سازنده بوده و انقدر ایمانم قوی بوده و انقدر قوانین رو خوب اجرایی کردم که به سریع ترین شکل ممکن اون خواسته من فراهم شده. در حدی که فکر می کردم در مقابل غول چراغ جادو ایستادم.

تمام این ها رو گفتم که بگم دوست گلم اینجا دنیای درخواست و دریافته، اما خب به شرطی که مانعی بین تو و خواسته هات نباشه. این موانع چیا هستن؟ شک و تردید، باورهای مخرب، وابستگی به خواسته و … . هرچقدر این موانع کمتر و ضعیف تر باشن قطعا خواسته های تو سریع تر و راحت تر بهت داده میشن. پس این دغدغه رو نداشته باش که آیا بهم داده میشه یا نه. تو از این بابت خیالت راحت باشه و شک نکن که خواسته ها بهت داده میشه اماااااا به شرطی که بین تو و خواسته هات مانعی نباشه.

 

زنده باشی و پایدار

دوستدار و ارادتمند تو، ابراهیم شجاعی

ابراهیم شجاعی

موسس و مدیر مسئول آکادمی گلوف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا