آکادمی گلوفاعتماد به نفسعزت نفسقوانین جهان آفرینشموفقیت در روابطموفقیت فردی

جذب شخص مورد علاقه با قانون جذب

چگونه کسی را که دوستش داریم عاشق خود کنیم

سلام و درود خدمت جذاب ترین موجود کهکشان. ?? چطوری گل؟? خوبی عزیزم؟? توی این مقاله قراره به صفر تا صد جذب عشق با قانون جذب بپردازیم و تمام سعی ام رو میکنم که طوری این مقاله رو نگارش کنم که دیگه هیییچ گونه سوالی در رابطه با جذب عشق و فرد مورد علاقه با قانون جذب توی ذهنت بی جواب نمونه. اگر تو در حال مطالعه این مقاله هستی قطططعا شیطون گولت زده ?? و عاشق شدی  و دوست داری کسی که دلت رو برده رو جذب کنی و کاری کنی این عشق دو طرفه بشه. من دقیقا میدونم الآن توی ذهن تو چی میگذره دوست گلم چون خودم کااااملا تجربه دارم و منم مثل همه آدما عاشق شدم و حتی شکست عشقی خوردم. اما این شکست عشقی ها تا زمانی بود که هنوز با قوانین جهان آفرینش آشنا نشده بودم و درکی از زندگی نداشتم. به نظرم لزومی نداره زیاد مقدمه چینی کنم و بهتره که بی وقفه بریم سر اصل مطلب که اونم چیزی نیست جز چگونه یک فرد را عاشق خود کنیم؟ یا همون جذب عشق با قانون جذب.

چگونه با قانون جذب به عشقمان برسیم

از این جای مقاله به بعد قدم به قدم به تمام نکات و فاکتور هایی که برای جذب عشق لازم هست اشاره میکنیم و توضیحات کامل رو ارائه میکنیم. اگر تمام این کار ها رو به درستی انجام بدی و مطمئن باشی که تمام فاکتور ها رو به درستی رعایت کردی بی شک احتمال این که به عشقت و اون فرد مورد نظر برسی به بالای هفتاد درصد میرسه! حتما ذهنت رفت سمت اون 30 درصد باقی مونده. ? تو فکرش نباش، راجع به اونم در انتهای مقاله کامل صحبت میکنیم. یه لحظه طوری حرف زدم که انگار قراره بری مسائل عجیب و غریب ریاضی رو حل کنی تا عشقت رو جذب کنی.??‍♂️ نه اصلا اینطور نیست دوست گلم اتفاقا مراحل و کارهایی که باید انجام بدی خیییلی ساده و حتی شیرین و لذت بخشه.

جذب شخص مورد علاقه با قانون جذب

بی درنگ بریم سراغ مراحل …

افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس

اولین و مهم ترین فاکتور که تو باید داشته باشی همین اعتماد به نفس خصووووصا عزت نفس هست! اسم این دوتا به گوشت تا به حال خورده اما این رو میدونم که اطلاعات جامعی ازشون نداری و درواقع فقط یه چیزی شنیدی …

افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس

برای همین من یه توضیح مختصر میدم راجع بهشون و میریم سراغ فاکتور بعدی. ببین دوست گلم اعتماد به نفس یعنی برای انجام کاری یا رسیدن به هدفی به توانایی ها و قدرت خودت ایمان و باور داشته باشی. و عزت نفس هم که در این جا خیییییلی مهم تره درواقع یعنی دید تو نسبت به خودت و این که تو خودت رو چطور می بینی. توی بحث جذب عشق و کلا جذب افراد و علاقه دیگران به سمت خودمون، ما تنها به عزت نفس بالا نیاز داریم. تا وقتی تو خودت حس خوبی نسبت به خودت نداری و از درون با خودت قهری و کلا فکر میکنی آدم خاص و به درد بخوری نیستی، خب چطور انتظار داری دیگران این دید رو نسبت به تو داشته باشن؟ به نظرم این کاملا منطقیه که آدما همون برخوردی رو با تو داشته باشن که تو با خودت داری. پس اولین و مهم ترین امر برای جذاب شدن همین عزت نفسه که باید تمام تلاشت رو کنی مدام تقویتش کنی. میزان عشق تو نسبت به خودت میزان عزت نفس تو رو تعیین میکنه. ختم کلام باید بگم که اگر میخوای بقیه عاشقت بشن اول خودت باید عااااشق خودت بشی.?

حتما برات سوال پیش اومده که چطور عزت نفسم رو تقویت کنم. خب این که سوال نداره، فقط کافیه همین الآن بری مقاله پایین رو کامل مطالعه کنی و تمرینات باحالش رو انجام بدی تا بچسبی به سقف عزت نفس:

8 گام طلایی تا قله عزت نفس! چگونه عاشق خود شویم

پس بعد از اتمام مطالعه این مقاله حتتتتما برو و مقاله بالا رو بخون و اولین فاکتور جذب عشق یعنی عزت نفس رو به دست بیار.

استفاده از قانون رهایی در عشق

فاکتور دوم عمل به قانون رهایی هست. نمیدونم چقدر با قانون جذب آشنایی داری اما این قانون قوانین زیادی داره که یکیش همین قانون رهایی هست. این قانون درواقع میگه به هر چیزی که بچسبی ازت دور میشه! خارج از بحث روابط و عشق، میدونم که حتما تجربه این رو داشتی که بخاطر چسبیدن زیاد از حد به یک چیزی یا حتی یک شخصی اون بد تر ازت جدا شده و فاصله گرفته. درکل به جرعت میتونم بگم یکی از اصصصلی ترین و اساسی ترین قوانین جذب همین قانون رهایی هست که حتما باید رعایت بشه تا ما به خواسته هامون برسیم.

استفاده از قانون رهایی در عشق

خلاصه توضیحی که میتونم برای این قانون بدم اینه که درواقع شما خواستت رو رها میکنی چون میدونی و ایمان داری که حتما بهش میرسی و به همین دلیل بهش وابستگی نداری! درواقع حال خوب تو وابسته به وجود اون فرد یا اون چیز نیست. نمیدونم چقدر از این توضیح رو فهمیدی، اما اگر درست متوجه نشدی اصلا تو فکرش نباش عزیزم. ☺️ چون خداروشکر من یه مقاله کاملا مفصل رو به قانون رهایی و نحوه بکار گیری اون اختصاص دادمه که از طریق لینک زیر میتونی واردش بشی و مطالعش کنی.

قانون رهایی چیست؟ نحوه استفاده از قانون رهایی

فقط روی نکات مثبت توجه و تمرکز کن

مرحله سوم اینه که فقط و فقط روی نکات مثبت خودت و خصوصا اون فرد تمرکز کنی دوست گلم. من پیشنهاد میکنم حتی بنشین و ریز به ریز بنویس این نکات و ویژگی های مثبت رو و مدام روشون تمرکز کن. تو با تمرکز بر روی ویژگی ها و نکات مثبت شخص مقابل و حتی گفتن اون ها میتونی اون رو جذب کنی.

فقط روی نکات مثبت توجه و تمرکز کن

این کار رو حتما انجام بده چون مهم ترین اصل قانون جذب توجه و تمرکز هست که تو اگر همین یک اصل رو رعایت نکنی دیگه رسما داری اشتباه پیش میری!

رابطه رویایی با عشقت رو تجسم کن

یکی دیگه از فاکتور ها، تجسم و تصور رسیدن به خواسته هست که در قانون جذب از اهمیت بالایی برخورداره. هروقت حسش بود و حوصله داشتی سعی کن در اکثر مواقع وقت بزاری و لحظه رسیدن به خواستت رو عمیقا تجسم کنی. مثلا تصور کنی با شخص مورد نظر میری بیرون قدم میزنی یا میرین رستوران یا اصلا توی خونه خودتون نشستین و دارین راجع به اتفاقات خوب و برنامه های زندگیتون صحبت میکنین و و و کلا هرررر اتفاق خوبی که دوست داری در کنار اون رقم بزنی رو همین الآن بیا و تصورش کن. تصورت هم باید طوری باشه که انگار واقعا بهش رسیدی نه این که عمق ذهن این صدا بیاد که هعی بابا این که فقط تصوره و در واقعیت از این خبرا نیست! اصصصلا نباید اینطور باشه و باید جوووووری تجسم کنی که انگار واقعا رخ داده. صادقانه بخوام بگم اینه که تجسم رسیدن به خواسته باید انقدر عمیق باشه که حین تجسم اشک شوق بریزی!

رابطه رویایی با عشقت رو تجسم کن

دقت داشته باش که نباید مسیر رسیدن به هدف رو تصور کنی و فقط و فقط باید لحظه پایانی رسیدن به عشقت رو تجسم کنی. تجسم رسیدن به خواسته اگر درست انجام بشه به شدددددددت موثره و تو رو به خواستت نزدیک تر میکنه. یا بهتره بگم خواستت رو به تو نزدیک تر میکنه ….

این که تجسم چطور ما و خواستمون رو به هم میرسونه بحثش مفصله که در آینده حتما یک مقاله مفصل رو بهش اختصاص میدیم. اما چیزی که تو الآن باید بدونی اینه که حتما از این فاکتور استفاده کنی. پس سعی کن در اکثر مواقع که حالت خوب بود برای تجسم رسیدن به خواستت وقت بزاری. اصلا بشین برای تجسمت سناریو بنویس و بنویس که چه اتفاقاتی توی تجسمت میخواد رخ بده.

برعکس قانون جذب عمل نکن

تو این بخش از مقاله میخوام یه تلنگری بهت بزنم و بگم که تا وقتی تو ذهنت مدام میگه نه تو به این نمیرسی و تو در حد اون آدم نیست و کلا شما به هم نمیاین و اصلا اون تو رو نمیخواد و کلا هزارجور افکار و نجواهای منفیه دیگه، خب تو چطور انتظار داری حس خوب و عشق اون فرد رو جذب خودت کنی؟ تو خودت همش در حال سرکوب کردن خودت و خود تحقیری هستی بعد چطور انتظار داری با فرد مورد نظرت وارد رابطه عاطفی بشی؟ اگر داری اینطوری فکر میکنی و مدام در حال استرس و اضطرابی  و مدااااام در حال مقایسه کردن خودت با اون آدمی من باید همینجا بهت بگم که تو کللللا داری بر خلاف قانون جذب عمل میکنی. نه تنها قانون جذب بلکه کلا تو طبق هیچ سیستمی درست پیش نمیری!

بهترین روش برای کنترل استرس و اضطراب

پس اگر تا این لحظه اینطور پیش رفتی وقتشه همین الآن کلا تغییر رویه بدی و طبق نکاتی که در این مقاله گفتم پیش بری. اگررررر واقعا برات مهمه که بهش برسی باید اینطور پیش بری.

باید باورهات رو اصلاح کنی

و در آخر هم به اصلی ترین فاکتور می پردازیم که چیزی نیست جز باور ها. تمامی اصول قانون جذب مهم هستن اما مبحث باور ها وااااقعا ریشه ای و حیاتی هستن. برای اصلاح باور های مخرب اول باید اون ها رو پیدا کنی. برای این کار هم کافیه یه سوال از خودت بپرسی و به اون سوال جواب بدی. مثلا توی بحث رسیدن به یک شخص خاص تو باید از خودت سوال کنی که چرا تا الآن نتونستی اون فرد رو جذب کنی؟ بشین به این سوال جواب بده و تمام دلایلی که به ذهنت میاد رو لیست کن. خب تبریک میگم تو الآن لیستی از باور های مخرب ذهنیت در این رابطه داری که باید وقت بزاری و به مرور اصلاحشون کنی.

باید باورهات رو اصلاح کنی

تلاش برای رسیدن به خواسته همراه با باور های مخرب دقیقا مثل دویدن روی تردمیله، هررررچی میدوی به هیچ جا نمیرسی! پس حتما باور هات رو در این رابطه طبق توضیحی که دادم اصلاح کن.

در نهایت به ترست غلبه کن

لازم دونستم اینجا به یه نکته ای هم اشاره کنم که برداشت غلط نشه از محتوای این مقاله! ببین دوست گلم تو تمامی این راه کار ها و فاکتور هایی که گفتیم رو باید رعایت کنی اما باید این رو هم بدونی که قرار نیست اون ابراز احساسات کنه!!! اگر واااقعا به اون شخص علاقه مندی باید بعد از این که مطمئن شدی در مسیر درست هستی بری و احساست رو باهاش درمیون بزاری و محترمانه بگی که بهش علاقه مندی. میدونم که ممکنه حتی با خوندن این متن هم ترس و استرس تمام وجودت رو بگیره. ترس و استرس تو دقیقا بخاطر کمبود عزت نفس و اعتماد به نفس و نداشتن فاکتور هایی هست که در ابتدای مقاله بهشون اشاره کردیم. برای همینه که میگم اول توی مسیر درست قرار بگیر و وقتی به جایی رسیدی که تمامی نکات بالا رو رعایت کردی و به دست آوردی بعد خیلی راحت و ریلکس ابراز احساسات کن. اصلا هم نترس و باااااور کن تمام افکاری که توی سرت میاد همش چرت و پرته. تهش توی بدترین شرایط اون شخص محترمانه میگه نه! ولی حداقل تو تا ته مسیر رو رفتی و علاوه بر این به شدت اعتماد به نفس و عزت نفست رو ارتقا دادی.

ممکنه شما خانوم باشی و الآن تو دلت بگی من که خانومم آخه چطور برم بگم یا زشته و از این جور افکار … اما اگر نظر من رو بخوای هیییییچ مشکلی نیست و این که آقایون باید ابراز احساس کنن فقط یک قانون مسخرست که آدما واسه خودشون گذاشتن. من خودم یک دوست دارم که خانومش ازش خواستگاری کرده بود و الآنم دو سه ساله که از ازدواجشون گذشته و خوشبخت هستن. خب تو یک لحظه فکر کن خانوم دوست من این شجاعت و شهامت رو به خرج نمیداد و از دوست من خاستگاری نمیکرد. این وسط کی شکست میخورد؟ قطعا خانوم. چون ابراز احساس نمیکرد و یک عمممممر حسرت به دلش میموند.

خوبی ابراز احساسات اینه که توی بدترین شرایط حتی اگر به سرانجام هم نرسه حداقل تو دیگه دغدغه و حسرتی به دلت نمیمونه و میدونی که تا ته مسیر رو رفتی

ایننننهمه حرف زدم که درنهایت به این نتیجه برسیم که فکر نکن تو با رعایت نکات بالا و قانون جذب کاری میکنی که طرف میاد خواستگاریت. اصلا یکی از قانون های اصلی شجاعت به خرج دادنه که اگر تو این شهامت رو به خرج ندی به نتیجه دلخواهت نمیرسی. یادت نره جهان به کام افراد شجاعه نه ترسو. افراد ترسو همیشه یک بازنده هستن … امیدوارم این نکته رو هم گرفته باشی دیگه.

قانون جذب در رسیدن به عشق صد در صد نتیجه نمی دهد!

شاید الان کمی گیج شده باشی و بگی خب یعنی چی؟ ببین بزار برات توضیح بدم که منظور رو متوجه بشی.

قانون جذب در جذب اشیاء مثل خونه و ماشین و موبایل و کلا هرررر خواسته دیگه ای صد در صد نتیجه میده به غیر از جذب افراد! درواقع من یا تو نمیتونیم با قانون جذب کاری کنیم که یک شخصی صد درصد جذب ما بشه یا وارد زندگیمون بشه. دلیلش میدونی چیه دوست گلم؟ خب مشخصه، چون اون هم آدمه و مثل من و تو میتونه از این قانون استفاده کنه. ببین، فرض کن ده نفر عااااشق تو هستن و از قانون جذب استفاده میکنن تا به تو برسن. این وسط توام  فقط از یکی از این ها خوشت میاد و حاااالت از نه نفر دیگه به هم میخوره! خب به نظرت میشه بگیم اون نه نفر قانون جذب رو به خوبی رعایت نکردن؟ قطعا نه …. حتی اگر به خوبی هم قانون جذب رو بکار بگیرن باز هم تو که نمیتونی همزمان با ده نفر وارد رابطه بشی!!!!

پس برای همینه که میگیم قانون جذب روی این یک مورد صد در صد جواب نمیده. چون اون فرد هم آدمه و حق انتخاب داره و کلا اون هم فرکانس های خودش رو داره و افراد همفرکانس خودش رو جذب میکنه.

یک نکته:

شاید تو ذهنت بگی خب اگر اینطوره پس دیگه چرا من راهکار های بالا رو انجام بدم و وقت تلف کنم؟! ببین دوست گلم در اکثر مواقع ما آدما خودمون باعث نرسیدن به خواسته هامون میشیم و خودمون رسما مانع میشیم برای رسیدن به خواسته هامون. با باور های خرابی که داریم با روند ذهنی و تفکر و زندگیه غلطی که در پیش میگیریم باعث میشیم حتی اگر چیزی واقعا مال ماست اما وارد زندگیمون نشه. پس این وظیفه تو هست که ریز به ریز تمام مراحل بالا رو انجام بدی و تمام تلاشت رو بکنی که به فرد مورد علاقت برسی. دقت کن تلاش در مسیر درست که اون هم دست و پا زدن الکی نیست و فقط کار کردن روی خودته! تو با طی کردن این مراحل بیش از 70% احتمال جذب شخص مورد نظر رو بالا میبری و از اینجا به بعد دیگه اگر طرف با تو همفرکانس بود به بهترین نحو ممکن وارد زندگیت میشه، اما اگر واااقعا با تو همفرکانس نبود و کلا در این جهان مسیرش با تو جدا بود هم که خب قطعا اون راه خودش رو میره و تو راه خودت رو.

ما عاشق ویژگی ها می شویم نه افراد

یک مشکلی که وجود داره اینه که ما فکر میکنیم عاشق فرد مورد نظر شدیم. درصورتی که اصلا اینطور نیست و درواقع ما عاشق ویژگی های اون فرد میشیم. از ویژگی های ظاهریش گرفته تا رفتاری و شخصیتی …

و این دیدگاه درست باعث میشه که دیگه ما اننننقدر وابسته به فرد خاصی نشیم. چرا؟ خب چون غیر از اون کلی آدم دیگه روی این کره خاکی با همین ویژگی های حتی ظاهری وجود داره. در زمینه عشق و جذب رابطه دلخواه قانون جذب میگه که شما باید روی ویژگی های دلخواهتون متمرکز بشین نه شخصی خاص. مثلا بگی من دوست دارم با فردی ازدواج کنم با فلان ویژگی های ظاهری و رفتاری و ….

در نهایت باید بگم که دوست گلم ما کلا به دنبال خوشبختی هستیم و حتی اگر میخواهیم با کسی وارد رابطه بشیم هم فقط برای جذب خوشبختیه بیشتر هست و تو باید بفهمی که نباید خوشبختیت رو به کسی یا چیزی گره بزنی.

گاهی هم کلا اشتباه فکر می کنیم

یه وقتایی هم کلا ممکنه ما اشتباه فکر کنیم که فقط فلان شخص میتونه ما رو خوشبخت کنه. من پسری رو دیدم که عاشق دختر خانومی بوده و دختر خانوم هم یه جورایی راضی بوده اما خب خانواده دختره کلللللا مخالف این وصلت بودن. پسره هم بجای این که راه درست رو بره ( راهکار هایی که گفتیم)، رفته خودش رو قرنطینه کرده و چندین روز هیچ چیزی نخورده تا حد بیهوشی و کما پیش رفته. به خیالش هم مثلا داره تلاش میکنه که به دختره برسه… خب دیگه خانوادش بعد از این کارش رفتن با خانواده دختره صحبت کردن و اونا هم وقتی دیدن این کلا رد داده و جونش در خطره دیگه قبول کردن و این وصلت سر گرفت و این پسر و دختر به هم رسیدن. اما شاید باورت نشه، بعد از هفت هشت ماه زدن به تیپ و تاپ هم و کلا اختلاف بینشون اوج گرفت و خود پسره پیگیر کارای طلاق شد و برو بیا و بگیر و ببند و کلا یه داستانی شد برای خودش! این همون کسی بود که چند روز هیچی نخورد تا به عشقش برسه …

این رو گفتم تا بگم یه وقتایی هم ما فکککککر میکنیم که فلان فرد میتونه ما رو خوشبخت کنه یا مناسب ماست. پس اگر فاکتور های قانون جذب رو به خوبی بکار گرفتی و کلا تو از جانب خودت عالی پیش رفتی اما نشد که به اون شخص برسی اصصصصصلا ناراحت نشو حتی خوشحالم باش! چون یک مشکل بزرگ از جلوی راهت برداشته شده. بخدا من رفیق داشتم که عاشق یه دختر شده بود و میگفت من آآآآآخرش این رو میگیرم و این میتونه من رو خوشبخت کنه. بعد از مدتی شرایط مهیا شد که این با دختره با هم مدتی ارتباط دوستانه برقرار کنن یا به قول بچه های امروزی رل بزنن! خب به یک هفته نرسید که رفیق ما خودش رایطه رو قطع کرد و اومد پشت سر دختره کلی بد گفت! دختره هم دختر خیلی خوبیه ولی خب کلا با این بنده خدا مچ نبود یا به قول قانون جذب همفرکانس نبود. یعنی ببین کسی که فکر میکرد خوشبختش میکنه حتی در حد دوستی هم در کنارش دوام نیاورد چه برسه به زندگی و ازدواج.

کلا این مثال ها رو زدم تا منظورم رو بهتر متوجه بشی و بفهمی که تو فکر میکنی که تشخیصت درسته درصورتی که گاهی واقعا اینطور نیست. تو باید بدونی که فقط وظیفت اینه که نکات بالا رو رعایت کنی و از جانب خودت درست عمل کنی و پیش بری. از اینجا به بعد دیگه اگر اون شخص با تو همفرکانس باشه و کلا با تو مچ باشه و به دردت بخوره و باهات هم مسیر باشه بی شک وارد زندگیت میشه. در غیر این صورت هم که هرکدوم از شما راه خودتون رو میرید و تو باید از این بابت جشن هم بگیری!

باور فراوانی رو تقویت کن

اگه یادت باشه اواسط مقاله گفته بودم که باور هات رو اصلاح کنی. خب در انتهای مقاله خودم میخوام به یکی از همین باور های مخرب اشاره کنم که میدونم قطعا باور تو هم هست. این باور چیزی نیست جز باور کمبود، این که تو فکر میکنی کیس مناسب و طبق سلیقه تو قحطی اومده. تو باید این رو درک کنی و بفهمی که فقط یک نفر در این دنیا نیست که طبق سلیقه تو باشه. بابا خب تو این دنیا بیش از 8000.000.000 آدم وجود داره! کلی آدم هستن که حتی از نظر ظاهری هم کپی برابر اصل هستن چه برسه به رفتاری و شخصیتی. پس تو چرا کلا میچسبی به یک نفر؟ درواقع میخوام بگم بحث همون ویژگی هاست که در افراد بسیاااااار زیادی مشابه هست و اگر یک نفر نشد مشکلی وجود نداره و تو براحتی میتونی با قانون جذب شخصی همفرکانس و هم مسیر با خودت و با ویژگی هایی که دوست داری رو جذب خودت کنی که ده پله بهتر از فرد قبلی هم هست.

دیگه به انتهای مقاله رسیدیم و من هرچیزی که حس کردم گفتی بود رو در این مقاله در رابطه با جذب فرد مورد علاقه با قانون جذب توضیح دادم

کلام آخر

در این مقاله تمامی نکاتی از قانون جذب را که برای جذب شخص مورد علاقه لازم بود رو توضیح دادیم و در نهایت فهمیدیم که قانون جذب در این یک مورد صد در صد نتیجه نمیده که دلیل این رو هم گفتیم. درواقع شما صد در صد می تونی فردی رو با ویژگی های ظاهری و باطنی مورد علاقت جذب کنی اما یک فرد خاص رو صد در صد نمی تونی جذب کنی. از این جا به بعد دست توئه که محتوای این مقاله رو جدی بگیری یا نه. امیدوارم هرجا هستی شاد و سرحال و تندرست و خوشبخت باشی دوست گل و هم خانواده عزیزم. باعث افتخاره که دوستان عزیز و ارزشمندی مثل شما در آکادمی گلوف ما رو همراهی میکنن.

فراموش نکنی که برای درک یک مطلب لازمه که اون رو چندین بار تکرار کنی و قطعا محتوای این مقاله هم از این مسئله مستثنی نیست و حتما چندین بار مطالعه کن تا بتونی به خوبی محتوا رو درک کنی و ازش بهره مند بشی

✍? دوستدار تو، ابراهیم شجاعی

ابراهیم شجاعی

موسس و مدیر مسئول آکادمی گلوف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا